Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website konference i Vegas

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

DEMENTI!!!!

Der er tale om misbrug af mit navn - der foreligger INGEN aftale om at jeg skal tale på denne konference. Jeg HAR tidligere talt på den, men har ingen planer om at deltage denne gang - og de har ikke engang spurgt mig, og der foreligger INGEN aftale!
 
Det er i øvrigt anden gang, indenfor blot et måned, at mit navn er blevet misbrugt på den måde.
 
Set i lyset af dette kan jeg kun anbefale alle at holde sig langt væk fra denne konference, og i stedet for vælge en af de mange Search Engine Strategies konferencer (som i øvrigt er både større og bedre.
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Vend den om og se det fra den lyse side Mikkel :)

Dit navn må jo åbenbart tiltrække rigtig mange folk, og derfor bruger de det. Dog ville jeg nok også synes det var træls at ens navn bliver misbrugt.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet med denne form for misbrug er, at der sandsynligvis er folk der køber billeter blandt andet fordi jeg er på talerlisten. Når jeg så "ikke dukker op" er det mit "brand" der lider skade mere end det er Popcon''s og det bliver jeg sgu sur over.

Jeg har udbedt mig en forklaring fra arrangørerne, men hvis ikke jeg får en tilfredstillende forklaring bliver jeg nødt til at gå ud i den amerikanske offentælighed og på forhånd fortælle branchen og intereserede deltagere hvem det er der fusker her - simpelt hen for at beskytte mit brand. Jeg vil heller ikke udelukke at overdrage sagen til en amerikansk advokat med krav om erstatning (som vi alle ved kan den slags blive rigtig dyrt i USA!).

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilføjelse: Det ville svare til hvis en konference reklamerede med at man vil få en gratis SpamFighter licens hvis man deltager. Hvad ville du, Martin, gøre hvis det skete?

For mig at se er der i begge tilfælde tale om alvorligt varemærkemisbrug

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 9/11/2005 12:48:05 PM Forfatter: Mikkel deMib

DEMENTI!!!!

Der er tale om misbrug af mit navn - der foreligger INGEN aftale om at jeg skal tale på denne konference. Jeg HAR tidligere talt på den, men har ingen planer om at deltage denne gang - og de har ikke engang spurgt mig, og der foreligger INGEN aftale!
Det er i øvrigt anden gang, indenfor blot et måned, at mit navn er blevet misbrugt på den måde.
Set i lyset af dette kan jeg kun anbefale alle at holde sig langt væk fra denne konference, og i stedet for vælge en af de mange Search Engine Strategies konferencer (som i øvrigt er både større og bedre.


Det er jeg ked af, det så sgu ellers godt ud. Men hvis de pynter sig med lånte fjer, så er det jo skidt.

Dbh Martin
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Konferencen, som sådan, er normalt udnmærket, men som sagt ikke den jeg selv synes er den bedste. Dels er den mindre, den er knap så godt organiseret (som mit nuværende problem også viser) og dels er der mindre "business" i den for mig. Lidt firkantet set kommer der flest private og mindre webmastere på Pubcon mod flere "big business" og agencies på SES (Search Engine Strategies).

Det skal understreges at begge konferencer IKKE er generelle webmaster-konferencer - der er udelukkende fokus på markedsføring i søgemaskiner, med alt hvad dertil hører.
 
De to største arrangementer inden for branchen er SES i New York og SES i San Jose - den første afholdes normalt i februar og den anden i August (så den har vi lige haft). Der kom sidste gang ca. 6.000 mennesker til hver af de to! SES New York er lidt mere "agency" orienteret, hvor SES San Jose er lidt mere "teknik" orienteret i forhold til deltagelsen. Emnerne er i stor udstrækning de samme, men i New Yok har vi Madisson Avenue og i San Jose alle udviklerne og søgemaskinerne.
 
SES afholdes også i Europa - i London, Stockholm og München - Stockholm er den næste og ligger i Oktober. Den er naturligvis langt mindre med nogle få hundrede deltagere med stadig med mange gode emner og internationale talere og paneldeltagere.
 
Man kan normalt regne med at se mig blandt talerne på alle SES konferencerne - foreløbig er det blevet til over 25 af slagsen for mit vedkommende. Det er kun når der er alvorlige forhindringer at jeg ikke kommer - som f.eks. SES i New York til februar der falder sammen med den forventede tid for fødslen af mit andet barn (og I ved hvordan koner har det med den slags )
 
Ud over SES og Pubcon afholdes der en række mindre konferencer og "hygggemøder" rundt omkring i verden - men mange af disse er kun for folk der bliver direkte inviteret - eksklusivt og lukket. Jeg er lige komet hjem efter et par dage i Edinburgh til et sådan arrangement kaldet "SEO Roadshow".
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)