Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er blevet godt snydt - Hvad nu? :(

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Mikkel deMib Svendsen:

PNJ:

Det er en debat med mulighed for at vælge om man ønsker en svar eller debat tråd når den laves...

Uanset om du vælger den ene eller den anden funktion ER Amino en debat. Jeg kan anbefale, at du sætter dig lidt ind i de communities som du går i krig med inden du kaster dig over dem og belærer gamle medlemmer om hvordan vi skal opføre os. Det er en latterlig fremgangsmåde!

Iøvrigt undrer det mig meget, at du går ind i en iværksætterdebat, for at få hjælp med at "nakke" en iværksætter - altså en af vores kollegaer. Hvad havde du forestillet dig?

Jeg tror dine spørgsmål egner sig bedre til EB's debatsider, Arto eller det der ligner

Lad da være med at tage det som et angreb mod dig og blive tøse fornærmet...

Ja det er bla. en debat, men hvis jeg søger svar på noget, hvorfor så begynde at inddrage alle mulige scenarier som jeg ikke har bedt om? Ville det ikke bare være meget lettere at bare svar på spørgsmålet og så derefter komme med ens kommentarer? og Arto - tager du pis på mig? haha

Jeg vil hverken belære nogen eller fortælle dem hvordan de skal opføre sig, jeg beder bare om svar på mit spørgsmål - og hvis nogen vil sammenlignes med en iværksætter som svindler sine kunder, ja så go ahead...

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:26
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

Jo, det bliver mere og mere tydeligt, at du hører til på Arto. held og lykke der.

Iværksætter er du ikke, så hvad du laver her fatter jeg ikke.

Jeg tror vist det er dig der trænger til en tudekiks og en reality check.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 20:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikkel deMib Svendsen:

PNJ:

Det er en debat med mulighed for at vælge om man ønsker en svar eller debat tråd når den laves...

Uanset om du vælger den ene eller den anden funktion ER Amino en debat. Jeg kan anbefale, at du sætter dig lidt ind i de communities som du går i krig med inden du kaster dig over dem og belærer gamle medlemmer om hvordan vi skal opføre os. Det er en latterlig fremgangsmåde!

Iøvrigt undrer det mig meget, at du går ind i en iværksætterdebat, for at få hjælp med at "nakke" en iværksætter - altså en af vores kollegaer. Hvad havde du forestillet dig?

Jeg tror dine spørgsmål egner sig bedre til EB's debatsider, Arto eller det der ligner

"MIG IVÆRKSÆTTER - DU IK IVÆRKSÆTTER, SMUT UD AF MIN FORUM" ... Hva sker der, tag dig sammen. Div. sige at man ikke kan spørge om hjælp hvis man er blevet snyt i en bilhandel eller af hr. Bagger som jo er iværksætter saa dem holder man haanden over!!!?

Paa intet tidspunkt har han generet nogen i denne traad, han vil bare gerne have svar hvis muligt istedet for alt det bagkloge.. Men saa fik du da sat ham paa plads, rigtigt godt!

---

Mht til at nogen af kunderne fik udslæt. Hvor mange blev malet og hvor mange fik udslæt? Men der maa da være noget galt med produktet da jeg ikke regner med at der var mange som blev malet, ellers er de da meget uheldige i dette tilfælde. Det er vel ikke normalt for en bodypainter at hvergang han/hun er ude og male kunder regne man med at nogen bagefter faar udslæt? Det vel forhaabeligt sjælent at det sker. Oder was? Saa det kunne da tyde paa at der er noget galt med produktet.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12911
Skrevet kl. 21:00

Dimsedut:
Mig bekendt kræves der ingen specielle ting ved at importere kropsmaling.

Du kender åbenbart ikke noget til hvilke regler der glæder på området indenfor kosmetik eller kemiske produkter. Der findes en EU lovgivning omkring kosmetik, ligeledes finder der de nye REACH regler som er meget omfattede.

mvh

Ravn

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 12:23

Bare for at prøve at få den lidt tilbage på sporet, så er det den klare fordel at han har indrømmet at hans arbejde den pågældende dag ikke var iorden.

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)