Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skræmmende få læsere

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har nu haft min nye hjemmeside kørende siden 1. april. Min statistik viser flotte besøgstal og mange bliver faktisk også længe på sitet.

Jeg tilbyder CoachMentor - Udvikling og her er der Skræmmende få læsere Angry

Man kan finde Coach - Mentor - Udvikling på følgende sider:

• Velkommen
  • Kontakt 

Har I gode ideer til hvordan jeg ellers kan placere mine: "Coach - Mentor - Udvikling" - så det bliver vendt til Fantastisk mange læsere ?

Se her www.ztrong.dk

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Nexø
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:34
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Siden se meget mærkelig ud på Mac 

den gentager flash animationen !!
 http://www.blips.dk/screen/ztrong.jpg

Jeg kan heller ikke få links( i flash menu ) til at virke i firefox (mac) - har ikke lige set siden på win

jeg ville nok lave menu om - splitte menu fra animation – og så indsætte Coach -  Mentor - Udvikling som menu punkter og så ikke som flash please!

Bare mail hvis du vil vide mere:Big Smile

Med venlig hilsen
Kasper A. Kristensen

info@typecase.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 13:41

Jeg har samme problem med flash animationen. Jeg bruger dog windows, men kører med google chrome som internet-viser. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:49

Kasperak:
Siden se meget mærkelig ud på Mac

Safari og Google Chrome laver samme trick i Windows. Det vil sige at ca.10% af besøgende IKKE kan navigere rundt på din hjemmeside.  (link)

Der er alt for meget "fanzy" flash og lyde. Navigationen må helst ikke være flash, da der kan opstå komplikationer. Du mister sikkert også nogle besøgende allerede der.

mvh René

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 14:41

Hej

jeg tog lige et hurtigt kik på siden og umideltbart virker informationerne ok, jeg kunne dog nok godt blive træt af flashen.

Hvis jeg sad og overvejede en coach, ville jeg tænke over hvor store du/I er? for du omtaler dig selv og virksomheden i 3. person, men jeg så ikke at der var andre end dig....bare en tanke...

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 14:58

Hej

Jeg har været inde på din side nogle gange, og jeg synes, at den er rigtig flot. Dog kunne ikke forstå, hvad dit spørgsmål gik ud på - at du havde skræmmende få læsere, men en god statistik. Det gik så op for mig, at det er selve siderne til hver især Coach - Mentor - Udvikling, der ikke bliver læst. Og det kan jeg sådan set godt forstå.

Det kan være, at det er meget klart for dig, hvad Coach - Mentor - Udvikling betyder, men det gik slet ikke op for mig, at det var dine produkter. Du bruger mere plads på at fortælle om nyhedsbrevet og om virksomheden, så jeg fanger ikke helt, at jeg skal klikke på Coach - Mentor - Udvikling. Du kunne evt. sørge for, at de var i en blå farve, så de lignede links - så vil man meget hurtigere fatte, at man skulle / kunne klikke der.

Jeg ville også bruge andre ord, så man helt klart forstår, at det er produkter, du tilbyder. Fx

Ztrong tilbyder:

Coaching, Mentoruddannelse og Udviklingsforløb.

Og så ville jeg i stedet for det lange citat på forsiden i stedet bruge citater fra dine gode referencer.

Endelig vil jeg sætte lidt flere ord på, hvorfor jeg var unik - og ikke bare skrive, at jeg var unik. Jeg hørte engang, at der var 60.000 registrerede coaches i Danmark, så man skal virkelig skille sig ud.

Håber, at det gav lidt inspiration - det er jo dig, der tager valget :-) 

Hej med dig :-)

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 15:05

...Og så kom jeg lige til at tænke på, at det er en skam, at du ikke har Coach - Mentor - Udvikling (eller coaching, mentoruddannelse og udviklingsforløb) som selvstændige menupunkter. Hvis de kunne få deres eget menupunkt, så vil flere helt sikkert læse dem. Du kan evt. slå dem sammen til ét menupunkt, der hedder "Produkter" eller "Ztrong tilbyder". Man bruger for lang tid på at læse om dine værdier, se videoklip osv. uden at man bliver helt klar over, hvad dine produkter er. Jeg fanger dem i hvert fald ikke de første par gange, jeg ser på siden.

Pøj pøj :-)

Hej med dig :-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 19:50

Tak til alle jer der har svaret på mit indlæg Wink

Virkelig noget jeg kan bruge. Havde selv tænkt på om coach - mentor - udvikling skulle have deres særskilte menu punkter.

Jeg tager jeres kommentar med mig og vender tilbage til tråden, med hvad jeg har gjort for at løse problemet.

Fortsat god aften Geeked

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:41
Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899