Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1000 stk A4 print

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Skal bruge nogle prints til min spejdergruppe i storkøbenhavn, har indhentet flere tilbud og det billigste ligger på 2 kg eks. moms, men ink. levering (på 170 g papir)

Specifikationer:

1000 stk print på begge sider af A4 med fold, så der kommer 4 A5 sider. Fuld farve, fra pdf-fil.

Er der nogle der kan slå prisen på de ca. 2000 så smid en mail.

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 17:40

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 20:13

Skal senest være klar den 28

Er i farver, men ikke cmyk

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 21:31

Flyfreak:
men ikke cmyk

Er du sikker? Det er det gængse - det billigste. Hvis ikke det skal være CMYK, ville det være en fordel at specificere hvilke farver vi så taler? Pan-toner? I så fald, hvor mange?

2000,- lyder som en rigtig fin pris, såfrem vi taler CMYK i digitaltryk. Hvis ikke er det en OVERORDENTLIG fair pris! Så hvis du syntes du har tillid til vedkommende som har givet dette tilbud, syntes jeg bare du skal tage imod det. : ) Jeg tror ikke du finder det meget billigere, og der er ikke megen grund til at bruge tid og energi på at jagte en besparelse på maks et par hundrede. Pris og kvalitet hænger som regel også sammen i tryk-verden.

Det var bare mit råd - brug det som du lyster : )

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:47
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Emil,

Du sendte en forespørgelse til MediaMouse på den opgave midt i sidste uge, og jeg sendte dig en pris på 2.500 kr.
Men jeg ved ikke om du har modtaget den?

Det var så vel og mærke baseret på at vi offsettrykte den (i CMYK-farver). Offsettrykt er klart der hvor vi kan opnå den flotteste trykkvalitet.
Jeg vil helt klart sige at hvis du skal have trykt den i mere end 2 farver (hvoraf den ene er sort), så vil fuld 4-farve CMYK kunne betale sig. Det skyldes simpelthen at omkostninger i for tidsforbruget på at vaske tryktårnene ned fra CMYK, for at køre med f.eks. Pantone-farver i stedet for, og så efterfølgende endnu en afvaskning og klargøring til CMYK igen, overstiger omkostningerne på de ekstra trykplader som skal bruges til CMYK.

/Jesper

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 23:35
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg kan ikke udelukke at jeg har formuleret mig forkert med farverne - og blandet lidt rundt i det hele.

Hovedsagen er at folderen er i pdf, men ikke som streger (hedder det ikke vektor - men der er jo billeder i og dem kan man jo ikke lave om til streger?) Hvordan den bliver trykt er underordnet for mig, da jeg ikke ved en fis om det. Det jeg søger er vel en form for stor kopimaskine, som printer 1000 stk papir på 2 sider - hvad det kan defineres som ved jeg ikke Big Smile

Håber i forstår...

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 23:39

Ja... efter hvad jeg kan se på nettet er trykket fint - de er bare lidt langsomme om at levere...

Misforstå mig ikke... det er ikke fordi jeg syntes at 2000 kr er urimligt - men jeg har før oplevet at priserne der er givet herinde er rigtig gode, så at spørge kunne vel ikke skade. Folk vælger jo selv om de vil byde ind.

Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 00:18

Prisen virker ikke urimelig.

Men prøv at kontakte www.lavpristrykkeriet.dk

og spørg efter Hoffman, så kan det være han kan gøre det billigere. Hans standard pris er billigere, så det er vel mere op til om han vil give dig 170g for samme pris.

Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 16:08

Hej,

Faldt lige over dit indlæg.

Prisen hos LaserTryk.dk for 2.000 stk 4-sidet A4-foldere med farvetryk på begge sider er 1.534 kr ex moms
og levering (Post Danmark takst). Se her: http://www.lasertryk.dk/Products/Loesblade/Priser-paa-losblade.aspx

I prisen er inkluderet:
• Tryk på kraftigt 170g. papir
• Vandlak
• Levering på seks hverdage.

Som kunde hos LaserTryk.dk får du:
• Din personlige kontaktperson med direkte telefonnummer og email.
• Personligt kundecenter (følg din ordre online, download fakturaer mv)
• Mulighed for dag-til-dag levering mod gebyr (gælder også offsettryk)
• One-Stop-Shopping (digitaltryk, offsettryk, storformat og bogproduktion samlet under et tag).

Har du spørgsmål eller ønsker du at afgive bestilling, skriver du bare til mig - og så skal
jeg sørge for at sætte dig i kontakt med kollega fra kundeservice.

Ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen Charlotte Gregersen Lasertryk

Kunderådgiver charlotte@lasertryk.dk

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 19:05

Hej

Prøv Svend fra Hvidovre Bogtryk. Jeg fik 1000 flyers A4 dobbeltside for 1.400.- + moms + fragt. Han er rigtig flink og er meget behjælpelig med, at se materialet igennem - han påpeger gerne fejl og mangler.

www.hvidovre-bogtryk.dk

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)