Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fejl ved skrivning af nye indlæg

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er denne besked jeg får 99% af de gange jeg skriver et nyt indlægAmino (efter at browseren nogle minutter har stået og hængt). Det er efterhånden blevet så slemt, at jeg ikke rigtig orker, at svare folk tilbage i aktive tråde, når der lige er noget hurtigt at svare på (som så ikke bliover hurtigt, fordi det fejler).

 

Sorry, there was a problem with your last request!

Either the site is offline or an unhandled error occurred. We apologize and have logged the error. Please try your request again or if you know who your site administrator is let them know too.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

  Samme fejl opleves her - eller også, så hænger den blot så længe at min browser timer ud.

Men i ca. havldelen af tilfældende er mit indlæg/svar så blevet postet alligevel - den anden halvdel af gange er det gået tabt.

Efter at have tabt et af mit sædvanlige lange indlæg på gulvet (endnu en "Norbøll's Iværksætterråd"), så har jeg nu fået for vane at lave en CTRL+A  CTRL+C inden jeg trykker på "OK"-knappen på Amino. Det med at sidde og hælde en halv times skriveri i lokummet gider man ikke at gøre alt for mange gange.... Crying

/Jesper

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Norbøll:

  Samme fejl opleves her - eller også, så hænger den blot så længe at min browser timer ud.

Men i ca. havldelen af tilfældende er mit indlæg/svar så blevet postet alligevel - den anden halvdel af gange er det gået tabt.

Efter at have tabt et af mit sædvanlige lange indlæg på gulvet (endnu en "Norbøll's Iværksætterråd"), så har jeg nu fået for vane at lave en CTRL+A  CTRL+C inden jeg trykker på "OK"-knappen på Amino. Det med at sidde og hælde en halv times skriveri i lokummet gider man ikke at gøre alt for mange gange.... Crying

/Jesper

Det var surt, Jesper. Man skulle tro, problemet løstes efterhånden som færre og færre orker at poste her, men det virker nærmest som om det bliver værre?

Jeg er ikek misundelig på dem, der skal rode med det Community Server halløj Tongue Tied

 

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, kan kun tilslutte mig dette. Jeg kopierer teksten inden jeg trykker OK. Så skal man ikke skrive det hele igen hvis siden timer ud. Men mon ikke at det er registreret og at der arbejdes på sagen?

 

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 07
Indlæg ialt: 51
Fra  WEB U Skrevet kl. 01:46
Hvor mange stjerner giver du? :

En fordel er jo at man så kan bruge mere tid på sit arbejde Smile mens Amino folkene får styr på det. Held og lykke og glæder mig til at høre hvad problemet var Wink

WEB U - Vi har løsningen der kan gøre opdateringen af din hjemmeside lettere end nogensinde før!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 04:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er mere end klar over det. Vi har nu givet op over for selv at løse problemet og vil forsøge at finde nogen der kan hjælpe mandag.
Vi har brugt rigtigt meget tid på det, men det er åbenbart noget vi ikke selv magter at løse.
Tro mig, det er ikke noget vi ignorerer, vi har arbejdet på problemet i flere dage, men uden resultat.
Jeg kan ikke andet end beklage og håbe på at vi snart finder nogen der magter at hjælpe os.

Dbh Martin

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Jeg kan ikke andet end beklage og håbe på at vi snart finder nogen der magter at hjælpe os.

Hej Martin

Hvad med at trække på jeres netværk?

Jeg har hørt om noget, der hedder Amino hvor man hjælper hinanden Wink

Selv om det måske ikke er den endelige hjælp I har brug for vil jeg da godt lægge ud.

Det jeg oplever er, at indlægget bliver gemt med det samme; men at serveren ikke reagerer på den re-direct, der skal sende brugeren tilbage til tråden.

Dette fortæller mig, at I bør kigge på den del af koden, der ligger efter den del, der rent faktisk gemmer indlægget -ellers var det aldrig blevet gemt.

Hvad kan det så være?

En åben løkke i et databasekald?

Når jeg re-directer en side efter, at der er gemt bruger jeg med traditionel ASP:

  Response.Redirect "Landingsside.asp"
  Response.flush
  Response.end

Så er der ikke noget der hænger.

Jeg tænker, at det specielt er noget, der minder om Response.flush, I mangler på den side, der gemmer data

Håber, at dette kan give nogle ideer om, hvor problemet kan være - eller det kan inspirere andre til at komme med bedre forslag.

Venlig hilsen,

Christian

 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian iMARKETING:

Martin Thorborg:

Jeg kan ikke andet end beklage og håbe på at vi snart finder nogen der magter at hjælpe os.

Hej Martin

Hvad med at trække på jeres netværk?

Jeg har hørt om noget, der hedder Amino hvor man hjælper hinanden Wink

Selv om det måske ikke er den endelige hjælp I har brug for vil jeg da godt lægge ud.

Det jeg oplever er, at indlægget bliver gemt med det samme; men at serveren ikke reagerer på den re-direct, der skal sende brugeren tilbage til tråden.

Dette fortæller mig, at I bør kigge på den del af koden, der ligger efter den del, der rent faktisk gemmer indlægget -ellers var det aldrig blevet gemt.

Hvad kan det så være?

En åben løkke i et databasekald?

Når jeg re-directer en side efter, at der er gemt bruger jeg med traditionel ASP:

  Response.Redirect "Landingsside.asp"
  Response.flush
  Response.end

Så er der ikke noget der hænger.

Jeg tænker, at det specielt er noget, der minder om Response.flush, I mangler på den side, der gemmer data

Håber, at dette kan give nogle ideer om, hvor problemet kan være - eller det kan inspirere andre til at komme med bedre forslag.

Venlig hilsen,

Christian

 

Hej Christian

Tak for dit input.

Jeg tror jeg har fundet synderen - nemlig Amino Alert Direct. Denne funktionalitet undersøgte indlægget for at se om det macthede nogles Alert-ord.

Det siger selv at dette kan tage lang tid, da der jo efterhånden er mange der bruger Amino Alert. Funktionaliteten var selvfølgelig implementeret asynkront ved hjælp af et multi-trådet modul, men det gav åbenbart stadig problemer. Men vi undersøger hvordan vi kan optimere det.

Så du har helt ret - problemet lå efter at indlægget blev gemt.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har desværre stadig fejlen; men I skal vel lige have tid til at indføre ændringen...

Mvh,

Christian

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)