Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kiradesign.dk

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 21. Jun 09
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nicosia Longhi.

Du brænder tydeligvis for dit fag og det er godt for dig. Men stop nu dine ubehaglige indlæg.

Har du selv oplevet at blive svinet til af andre her på Amino, blot fordi din mening ikke faldt i god jord? Forhåbentlig ikke. Det er meningen, at her skal være rart at være for os alle. Og at vi kan udtrykke vores mening på en ordentlig og sober måde.

Seriøst mener jeg, at du skader din virksomhed ved at opføre dig sådan. Tænk om man blev uenig med dig om pris eller ide.

Tænk dig om inden du skriver. Husk at mange googler deres evt. fremtidige samarbejdspartner. Ved at google "Slogan fabrikken" kommer denne tråd frem på side 1 og det er nok ikke din bedste reference vel?.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 20:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Heidi - visitdk.dk:

PS: Foresten det er os med Danmarks flotteste malebøger, check selv www.visitdk.dk og glem ikke at læse, hvorleldes Copenhagen Airport fik leveret 15.000 stk. Danmark malebøger.

Det var dog en gang ubrugelig spam, hvad i alverden har det af relevans for tråden?

Jeg synes din side er pæn og stilren, og formidler budskabet på en pæn måde.

Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 06:06
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

1) Jeg har super success med min projekter og med mine ideer. Dvs., det er ikke varm luft fra mig af.

2) min "aggression" som nogle undrer sig over, er positivt for mine kunder. Forestil dig, at du hyrer en, med samme ildsjæld for netop dit projekt. Sådan er jeg, og sådan er jeg, med alt hvad jeg laver. ALT og for ALLE kunder.

3) man kan sige meget om "nicosia longhi" , men jeg tror at pointen er, at italiensk temperament og dansk kvalitetet kan gøre sig gældende. Jeg finder mig ikke i kritik og jeg bider hurtigt igen. Business er ikke en joke i min verden og det er penge heller ikke. Hvis du vil kritisere min pris, så er du MERE END VELKOMMEN til at kontakte store, etablere og "kloge" reklamebureauer og hører deres priser. Det er sjovt nok de selvsamme, som outsourcer til mig ;) 

4) Når man hyrer Nicosia Longhi, så hyrer man et brand. Man hyrer en aggressiv, professionel, målrettet og yderst pålidelig partner indenfor mine felter og er det udenfor min personlige rækkevidde så har jeg et super stærkt netværk. Der er intet hér, som slår mig ud i en debat og jeg er ellers utroligt sympatisk og har intet imod en DIALOG!!!! (Diskussioner gider jeg ærlig talt ikke, så kan folk rende og hoppe)

P.S. Gudskelov er min forretning ikke afhængig af mine inlæg på amino - min resultater taler for sig selv :o)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 08:52

Tillykke med "springet", og ikke mindst din nye forretning. Herunder lige et par småting på siden, som jeg faldt over under et hurtigt besøg.

• Lav generelt billederne klikbare på siderne, da dette helt sikkert vil få flere til at klikke sig videre. Fx på siderne produkter og referencer.
  • Opdel dine nyheder så det er lettere at se forskel på de forskellige historier, da de smelter lidt sammen nu. Adskil eventuelt de enkelte nyheder med en skillelinje eller lav en boks til hver nyhed, hvorved du også kan gøre hele nyheden klikbar (inkl billede) og ikke blot beskrivelsen som nu.
  • Lav en mulighed for at "bladre" gennem dine fine referencer. Nu valgte jeg tilfældigt blot den første: http://www.kiradesign.dk/?page=refer_detail&id=31, og her vil jeg gerne have muligheden for direkte at kunne gå til den næste, så jeg er fri for at klikke en gang tilbage. Derudover er kvaliteten af dine ellers fine billeder meget dårlig, dette bør helt sikkert laves bedre da du netop sælger flot design.
  • Når man har valgt en af dine produkter, fx "Romantiske badeværelser" er det synd at man blot henvises til 3 undersider uden ret meget indhold på. Her vil jeg anbefale dig at samle de 3 undersider (og deres billeder) under samme hovedside(#). Så præsenteres brugeren kun for en side omkring romantiske badeværelser, hvor de til gengæld bliver inspireret og har et godt overblik.
  • Din topmenu er helt sikkert fancy, men holder ikke. Brugeren forvirres kun af at den flyver frem og tilbage, og det vigtigste er derudover at holde fokus på selve indholdet og ikke smarte effekter. At ventetiden fra den kommer fra et sted til et andet forsinker siden i at loade, er blot endnu en ulempe. Du kan sagtens deaktivere denne funktion, og samtidig holde samme look.

Derudover skal du hele tiden huske, at du skal leve af at sælge dig selv. Sæt derfor fokus på at slå dit eget navn fast, husk at opfordre folk til at tage kontakt, lav et interessant nyhedsbrev og gør i det hele taget mere ud af at fokusere på hende Kira som ved alt om badeværelset. Held og lykke fremover ;-)

// Jesper Skov

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 09:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fik ikke lige læst de andre indlæg før nu, da jeg godt fornemmede en lidt anspændt tone :-)

Ville dog blot lige indskyd, at man generelt set aldrig skal afspille lyd på hjemmesider automatisk. Utrolig mange potentielle kunder sidder nemlig og hører musik eller surfer i arbejdstiden, hvorved automatisk afspilning af lyd vil være meget ubelejligt.

Branding gennem musik, lydlogoer og lignende er helt sikkert kommet for at blive, og der er et stort marked for det! Brugeren skal blot selv vælge det til, og det skal bruges i de rigtige situationer (webtv, præsentationer, telefonen, youtube mv.). Videoen og lyden er et meget stærkt medie, hvis det vel og mærket kan vælges til i form af at klik på en afspilningsknap eller ved start af en video.

Selvom de store virksomheder som Alka, Danske Spil, De gule sider, Børsen, Mærsk, Danmarks Radio, Codan og mange flere bruger millioner på den helt rigtige lyd, afspilles den jo heller ikke automatisk ved entré på deres hjemmeside. Selv de bedste spillere på markedet indenfor lyd jeg kender, Sonic branding og Audiowise, har som standard helt lydløse hjemmesider.

// Jesper Skov

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:51

Det er sq en lækker side du har lavet eller fået lavet du skal nok lige være opmærksom på at den er fattig omkring metatags i kildekoden

så tag fat i din webdesigner og fortæl ham eller hende at du ikke er helt tilfreds endnu. ligeledes mangler du en robots.txt

bare et godt råd

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)