Kære med-aminoer
Jeg er så glad for at jeg fik nys om denne ERFA-gruppe og jeg kan kun sige jeg fik så meget feedback på mi site og masser af iværksætter-energi fra de mange pragtfulde og hjælpsomme website/webshop-ejere der var samlet til arrangementet.
Tusind tak Kenneth, for det gode initiativ med at samle os alle på denne her måde. 
Jeg fik så meget blod på tanden efter at kaste mig over optimering efter arrangementet, og havde seriøst svært ved at sove da jeg kom hjem. Jeg fik simpelthen et ordentligt skud iværksætterenergi (den bedste energi der findes efter min mening) og havde bare den største lyst til at kaste mig over alle de steder jeg havde fået feedback og ideer til forbedringer på Min-mave.
Jeg har dog et KÆMPE minus til arrangementet.........Der var simpelthen ikke tid nok 
Men det kan der heldigvis gøres noget ved, og det glæder mig meget at der er taget højde for dette minus til næste gang, hvor vi mødes langt tidligere.
Jeg kan kun anbefale andre at tilmelde sig eller i det mindste at OVERVEJE at tilmelde sig og mødes med os andre. Netværk er simpelthen guld og at få andres øjne på sin shop eller hjemmeside er en gave som alle burde overveje at tage imod, hvis de virkelig ønsker at komme lidt foran kollegaerne og nyde et godt selskab samtidig.
Jeg glæder mig SÅ meget til vi ses igen i novenber - og skal netværke videre mens vi hjælper hinanden.