Vi er for at være helt ærlige gået lidt i stå med vores website projekt og håber I kan hjælpe med at finde en god løsning til at fuldende projektet - så vi er godt i gang.
Vi er et professionelt it service firma til hovedsagligt private kunder som I første omgang blot ønsker et "standard" website med lidt om firmaet og hvad vi kan tilbyde OG som opfordre til at ringe til os ...: Adressen er .. :
Personligt synes jeg den nuværende website er flot opstillet som sådan men også lidt for tung at danse med og et eller andet sted kunne det være rart bare at finde tilbage til en enkel, professionel og lys løsning med nogle gode og sigende billeder samt tekst som let kan redigeres i (noget CMS)
Er der nogle som har en god ide til en simpel løsning til et professionelt enkelt website? feks. udviklet i wordpress el. lign. Vores budget til denne side af sagen er desværre let begrænset pt.
Hvis I blot har nogle kommentarer til hvordan et sådan primært B-C service firmas website skal opbygges op - ideer til stil, farver ideer, logo etc er de mere end velkommen også..
Jeg har ikke så travlt for tiden, og tror sagtens at jeg kan lave et fornuftigt website til jer til en overkommelig pris. Du kan ringe på telefon 50451292, hvis det har interesse.
Er der nogle som har en god ide til en simpel løsning til et professionelt enkelt website? feks. udviklet i wordpress el. lign. Vores budget til denne side af sagen er desværre let begrænset pt.
Jeg kender et litauisk firma, der leverer nogle gode proff løsninger til "finanskrise" priser :-)
Må jeg foreslå nogle bedre billeder (eller i det hele taget bare nogle billeder :-) af jeres medarbejdere.
I øvrigt stor ros for at i rent faktisk har billeder af medarbejderne på siden. Det var der rigtig mange Aminoer, der kunne lære en hel masse af - og måske også hive et par ekstra kunder på den konto
Jeg mangler billeder i min portræt-sektion, og I bor jo næsten lige ved siden af, så vi kan helt sikkert finde ud af en god pris.
I øvrigt stor ros for at i rent faktisk har billeder af medarbejderne på siden. Det var der rigtig mange Aminoer, der kunne lære en hel masse af - og måske også hive et par ekstra kunder på den konto
Hvordan giver det ekstra kunder at have billeder af sine medarbejdere paa sin hjemmeside?