Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan hjælpe med ideer og måske webdesign ?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 07
Indlæg ialt: 51
Fra  WEB U Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Andersen:

ps. Du har ret. Siden er lidt old school men holder jo på et eller andet plan - men er der fremtid og substans i det til at bygge videre på det? Eller ville det være bedre at gå efter et mere rent design "nutidigt" design som er mindre tungt (hvidt) og hvor mindre billeder og selve teksten er mere i fokus? og kan redigeres?

Anyone?

Som Rasmus skriver herover, så er næste trin enten at undersøge selv eller betale sig fra det. Men du kan komme rigtig lang ved at kikke rundt. Prøv at bruge noget tid på at se hvad der er oppe i tiden, som du kan lide, så kan du muligvis finde inspiration til at lave noget selv, eller finde et template der svarer til tankerne. du kommer langt ved søgning på "free template" ;)

WEB U - Vi har løsningen der kan gøre opdateringen af din hjemmeside lettere end nogensinde før!

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Sørensen - cygnet:

Hvad er en god pris?

Cygnet er forøget med 2 medarbejdere og mangler billeder af de "nye",

Godt spørgsmål - det kommer jo an på..... Smile

Jeg forestillede mig noget med at dividere med et par stykker i forhold til mine normale priser.

Jeg sender dig lige en PB. Det bliver måske først i starten af næste uge, da jeg er booket godt op i weekenden.

Med venlig hilsen

Carsten.

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)