For mig som virksomhed, der leder efter et markedsføringsprodukt, ville jeg allerførst søge på google efter det jeg har brug for. Med mange brugere, ville du så måske ret hurtigt kravle op i søgningen og jeg ville med sikkerhed kigge indenfor for at se, hvad jeg kan få her.
Ville jeg bruge det? Det ville afhænge af forskellige ting. Prisen for mine tilbud. Er det gratis for mig som bruger? Hvor godt er overblikket i en søgning? Hvis jeg får alt for meget at vælge imellem, kan jeg lige så godt bruge google. Kvaliteten af min søgning. Er der nogen form for certificering af dine leverandører, eller er det blot dem, der vil betale prisen? Har jeg andres erfaringer med sitet at trække på - gerne nogle jeg finder troværdige?
De samme spørgsmål vil også være relevante, hvis jeg ville avertere. Hvad koster det mig kontra det jeg får ind? Hvordan er overblikket for mine potentielle kunder Hvordan er administrationen (og evt. tracking) for mig som leverandør? Hvem er jeg i stue med?
Det var lige hvad jeg kunne få gennem tastaturet pt. Håber det hjælper dig videre.
kh.
Sophi
MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore