Hvordan kan man komme ud af en kontrakt, hvor man binder sig til noget? Har du overvejet evt hvor langtid i forvejen et kursus skal planlægges? Lokaler skal bookes, undervisere skal findes og have info, der skal skaffes kursister, materiale skal måske bestilles eller laves osv... Hvor er det at AT WORK gør noget forkert? Og hvorfor skal de straffes pga andre laver fejl, fortryder eller andet? |
Diana Hardington:Helt enig.
Så fremover..så bør hun seriøst overveje hvad hun underskriver på..men det gør hun nok også.
Det er nemmere at være forudseende end bagklog. Jeg ville nok ikke have skrevet under på sådan en kontrakt.
Men til svar på booking af kurser og lign...jo. jeg ved faktisk godt, hvad der skal til af planlægning og så videre med hensyn til kurser. Jeg har siddet et sted, hvor kurser blev leveret. Det var derfor jeg startede med svaret med mulighed for at afmelde sig mod betaling, da jeg udemærket er bekendt med de økonomiske konsekvenser af folk der melder fra.
Jeg mener blot ikke, at AT WORK er fleksible i deres håndtering. Den del kunne gøres bedre. Ligesom at man naturligvis skal tænke sig om en ekstra gang, før man underskriver, da det har konsekvenser.
Mvh Diana
Hva så hvis den indtægt fra det nævnte kursus afgøre At Works fremtid? Er de så ik ligestillet med personen trådstarter kender?
Tiderne har ændret sig voldsomt de sidste 9 mdr, og det har betydet svære tider for mange brancher...
Bliv gratis medlem