Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger web bureau i Randers

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du selv eller kender du til et web bureau i Randers, der søger ideer til hjemmeside projekter, hvor de kan indgå som partner?

Jeg har en hel masse ideer til forskellige hjemmesider - mindre og større, men jeg har ikke den fornødne viden til selv at lave disse. Derfor vil jeg gerne indgå et partnerskab med et web bureau eller privat person, der kunne tænke sig, at komme igang med at drive egne hjemmesider.

Har været ved at søge på google, men finder mest web bureauer der laver hjemmesider for andre og ikke rigtig nogle, der selv driver hjemmesider.

På forhånd tak.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Konradsen:
Jeg har en hel masse ideer til forskellige hjemmesider - mindre og større, men jeg har ikke den fornødne viden til selv at lave disse.

Ideer er der ingen der mangler, det kan jeg godt afsløre :)

Når du skriver 'en million ideer', lyder det ikke som om at de er specielt gennemarbejdede. Hvis du har én kanon idé, hvor der var tænkt på alt inkl. hvordan den kunne skabe en indtægt på absolut minimum 1 mio. årligt, så er det en anden situation - det ville selvfølgelig heller ikke skade, hvis du har en unik baggrund, kontakter eller andet, som gjorde at du kunne være ildsjælen der drev projektet.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)