Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stjålent webside

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Mange tak for henvisning til copyspace. Det er da virkelig et fantastisk værktøj.

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 88
Fra  Tox it Skrevet kl. 21:05
Lyder desværre som om at jeg ikke er den eneste som er blevet udsat for virtuelt tyveri.

De som gør sådan noget, burde skamme sig 

Til jer som har fået en advokat eller selv har skrevet et brev til tyveknægtene,

er der mulighed for at få en kopi af sådan et brev, så man kan se hvordan det er blevet udformet og evt. må genbruge det ?

Tak

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:30
Hej

Jeg kan ikke hjælpe dig med en kopi af de breve, vores advokat sender ud - og skulle du finde på at genbruge indholdet, er det vel også en overtrædelse af lov om ophavsret? Eller hvad?

De få gange, hvor vi selv skriver, meddeler vi blot, at vi har konstateret tyveriet, giver dem en frist på en dag til at fjerne indholdet - eller tage konsekvensen og blive udsat for erstatningskrav. Og der er én ting, der er sikkert som amen i kirken: De kommer ALTID til at betale, for loven er soleklar på det område. Heldigvis!

Jeg håber, du kan bruge det til noget. Held og lykke med det!
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 12:10
Dato: 02-09-2006 11:35:57 Forfatter: Dennis Olsen
Dato: 02-09-2006 11:24:45 Forfatter: Thomas R. Du er ikke den eneste, der bliver bestjålet. Jeg har netop konstateret, at denen side: http://www.clickwork.dk/default.php3?ID=2839 har kopieret vores tekst ord for ord - fra overskriften ''Google AdWords - ekstremt effektiv reklame'' og nedefter. Så nu skal jeg lige have fat i von Haller - igen

I er da også uheldige, jeg mener at kunne huske at I var det andet bureau som udover os som blev bestjålet af www.inmedia.dk. Set på den lyse side - så må I have en rigtig god tekstforfatter ansat. Hvor mange gange er I blevet bestjålet? Og har I vundet nogle sager mod ''tyveknægte''?

Inmedia.dk er de ikke repræsenteret her på Amino? I så fald, må I kunne tage fat i dem, og snakke jer frem til en løsning... I hope.

Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 13:09
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 13:14
Dato: 03-09-2006 13:09:21 Forfatter: Dennis Olsen
Dato: 03-09-2006 12:09:59 Forfatter: Dimitri Hardorff
Inmedia.dk er de ikke repræsenteret her på Amino? I så fald, må I kunne tage fat i dem, og snakke jer frem til en løsning... I hope.

Sørme så

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:59
Update: Alle de nævnte virksomheder har nu fjernet det indhold, de havde stjålet fra vores sider. Det skal jo i retfærdighedens tjeneste nævnes også.
Tilmeldt 17. May 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:18

Hej,

En lille test er gennemført - resultat: uheldigt!

Jeg har på deres site http://www.sogemaskineoptimering.com/seotool/google_top100.php testet søgeordet ”bblsolutions” med siden www.bblsolutons.net (+ mange andre bla. også www.concept.i.dk) - og hver gang fået at vide, at de ikke er i top 100 på Google, trods de sider og ord jeg har testet med kommer som 1,2 eller 3.

Enten skal de i væsentlig grad have opdateret deres algoritmer – eller også er der tale om meget utroværdig markedsføring, mener jeg.

mvh.
Anders Peter Grønborg

BBLsolutions ApS

CompassTMS, effektivt test management system, når softwarekvalitet er vigtig. Værdifuldt værktøj til balancering af kvalitet, omkostninger og tid via planlægning og prioritering af testaktiviteter.

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 09:08
Der er også nogle der smykker sig med lånte fjer.
Jeg er faldet over et site der tilbyder '' gratis hjemmesider '' og som har en referenceliste så lang.

Det mystiske er, at de bare ikke linker til dem ? Det var da det mest naturlige hvis man vil i

verden frem. Jeg har prøvet at søge på Google for at finde de viste referencer. I 90% af tilfældene

findes der ingen fysisk side, kun navne som man kan finde på Krak osv. Et site der vagte min interesse,

er et lokalt firma som jeg ''kender'', og vedkommende der har firmaet har lavet sin egen hjemmeside?

Det skal siges at der i få tilfælde er ''Bingo'' når jeg søger ca. 10%

Der kan være tale opgaver der udført langt tilbage, men referencelisten tilhører et forholdsvis nyt firma.

Men når alt kommer til alt, hvem vil ikke linke direkte til de opgaver man har udført ?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)