Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stjålent webside

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 02-09-2006 11:24:45 Forfatter: Thomas R. Du er ikke den eneste, der bliver bestjålet. Jeg har netop konstateret, at denen side: http://www.clickwork.dk/default.php3?ID=2839 har kopieret vores tekst ord for ord - fra overskriften ''Google AdWords - ekstremt effektiv reklame'' og nedefter. Så nu skal jeg lige have fat i von Haller - igen

I er da også uheldige, jeg mener at kunne huske at I var det andet bureau som udover os som blev bestjålet af www.inmedia.dk. Set på den lyse side - så må I have en rigtig god tekstforfatter ansat. Hvor mange gange er I blevet bestjålet? Og har I vundet nogle sager mod "tyveknægte"?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 12:07
Ja - og der er flere sager før den. Vi har rejst krav via advokat i alt 8 gange, og vi har fået mellem 7.000 og 25.000 kr. i erstatning hver gang. Jeg er ligeglad med de penge - det handler om, at der er tale om tyveri af vores hjerteblod. Og ussel udnyttelse af, at vi kan noget, tyvene ikke kan.

Tro det eller ej - det er HVER gang virksomheder, der enter er eller kalder sig for reklamebureauer, der stjæler vores tekster. Og nogle af dem promoverer sig oven i købet med at tilbyde tekstforfatning på trods af, at deres hjemmesider er overplastrede med sproglige brølere, stavefejl og elendig tegnsætning.

Ja - vi har absolut nul tolerance overfor dem, der planker hele eller dele af vores tekster. Og det mest tossede er, at vi på vores forside MEGET tydeligt gør opmærksom på, at vi har et system, der omgående opdager tyveri (www.copyscape.com) - og at vi omgående tager skridt mod enhver, der stjæler. Og alligevel gør de det.... Og nogle af dem prøver endda at sige, det er en fejl. Hvordan kan "ctrl + c" og "ctrl + v" opstå ved en fejl?

Vores tekstforfatter er skam beæret - og edder spændt rasende over det.
Tilmeldt 31. Jan 06
Skrevet kl. 12:16
Dato: 02-09-2006 12:06:57 Forfatter: Thomas R. Ja - og der er flere sager før den. Vi har rejst krav via advokat i alt 8 gange, og vi har fået mellem 7.000 og 25.000 kr. i erstatning hver gang. Jeg er ligeglad med de penge - det handler om, at der er tale om tyveri af vores hjerteblod. Og ussel udnyttelse af, at vi kan noget, tyvene ikke kan.

Tro det eller ej - det er HVER gang virksomheder, der enter er eller kalder sig for reklamebureauer, der stjæler vores tekster. Og nogle af dem promoverer sig oven i købet med at tilbyde tekstforfatning på trods af, at deres hjemmesider er overplastrede med sproglige brølere, stavefejl og elendig tegnsætning.

Ja - vi har absolut nul tolerance overfor dem, der planker hele eller dele af vores tekster. Og det mest tossede er, at vi på vores forside MEGET tydeligt gør opmærksom på, at vi har et system, der omgående opdager tyveri (www.copyscape.com) - og at vi omgående tager skridt mod enhver, der stjæler. Og alligevel gør de det.... Og nogle af dem prøver endda at sige, det er en fejl. Hvordan kan ''ctrl + c'' og ''ctrl + v'' opstå ved en fejl?

Vores tekstforfatter er skam beæret - og edder spændt rasende over det.

Jeg lagde godt mærke til www.copyscape.com på jeres forside. Det virker i hvertfald som det virker.

Hvordan kan ''ctrl + c'' og ''ctrl + v'' opstå ved en fejl?

Chancen er i hvertfald meget lille, men det kan jo være at han har spasmer i sine hænder og glemmer hvad der skete for 2 minutter siden. 

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 12:18
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 12:21
Hvis du engang har lavet den første hjemmeside til dem, og de har betalt dig for det, er det vel dem der ejen kildekoden, da de jo rent faktisk har købt kildekoden af dig, og kan gøre med den hvad de vil, hvis i ikke har indgået en speciel kontrakt om at de ikke må ændre. Er jeg total forkert på den ?
Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 12:30
Tilmeldt 31. Jan 06
Skrevet kl. 12:34
Mange tak for henvisning til Copyscape, Thomas R. - Den har allerede givet pote:

Bemærk at vi ikke går på kompromis med kvaliteten! Vores mål er blot at være det bedste bureau med de bedste priser i landet.

Vi er gratis at snakke med og vores udkast er altid gratis - du skal kun betale hvis du ønsker at bruge det færdige resultat.

Det er nøjagtig den samme tekst som www.inmedia.dk kopierede fra os:

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 12:41
Velbekomme! Copyscape giver et meget retvisende billede af, hvem der er uduelige kopister uden substans. Og det er jo rart at vide, hvis nogen skulle finde på at spørge én om, hvem der ikke har en original tanke selv

Som nævnt kan jeg anbefale von Haller. Han er dyr - og tilsvarende dygtig.

Tilmeldt 31. Jan 06
Skrevet kl. 13:11
Dato: 02-09-2006 12:33:44 Forfatter: Dennis Olsen
Mange tak for henvisning til Copyscape, Thomas R. - Den har allerede givet pote:

Bemærk at vi ikke går på kompromis med kvaliteten! Vores mål er blot at være det bedste bureau med de bedste priser i landet.

Vi er gratis at snakke med og vores udkast er altid gratis - du skal kun betale hvis du ønsker at bruge det færdige resultat.

Det er nøjagtig den samme tekst som www.inmedia.dk kopierede fra os:

Det sjove er faktisk at www.webonline.nu er ejet af Reklamebureauet Entusiasmehttp://www.entusiasme.dk/ som faktisk har CopyScape logo på deres forside.

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 13:16
Den kan jeg stikke! Reklamebureauet Entusiasme er nemlig et af de firmaer, der har stjålet tekster fra vores hjemmeside - og fået høvl for det. Men de har åbenbart ikke lært lektien....
Side 2 ud af 3 (29 indlæg)