Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis reklame på wikipedia

Side 2 ud af 8 (78 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Må erkende du bare bytte om på et par ord det tror jeg ikke du må vis du ikke har rettigheder til deres database ? , med vis du har rettigheder til deres data base tror jeg du ingen problemer har , nu har  jeg ikke den store viden i jura på dette felt , så jeg er ikke 110 % sikker om du må dette , med har du søgt licens ?

jeg tror virkeligt at du får et problem med at omformulere en hel data base og opdatere uden en licens og problemer  med  at kunne nå at opdatere mv. med hel og lykke med projekt

Ps. du bruger ordet wiki , er det et problem ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan fortælle at wiki sms har 100% styr på alt med licens og ophavsret med alt hvad det indebærer.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:15
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 8 person

Jeg bryder mig ikke om, at man misbruger andres varemærker (her Wikipedia) til at sælge sit eget produkt. Jeg vil meget anbefale jer, at I helt ændre jeres formuleringer for på mig virker det i hvert fald alt for meget som et "scam", når I så flittigt benytter jer af et varemærke der ikke har noget med sagen at gøre.

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 12:25
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 6 person

Ordkløveri eller ej, så skal du have 100 % styr på din kommunikation. Det er direkte uacceptabelt af udgive sig for at være Wikipedia, hvilket du nævner i første linie, og selvom du skriver det ikke er den vi kender, så nævner du at det er en ny sms service som tilfældgivis har navnet Wiki sms.

Dvs. læseren har ikke anden grund til at tro du er fra Wikipedia, med en ny udgave specielt designet til mobil. (derfor ikke den vi kender fra nettet)

ER DU IKKE FRA WIKIPEDIA, SÅ UNDLAD AT NÆVNE DEM.

Der er ingen tvivl om du prøver at slå mønt på Wikipedia, og dit ellers udemærket opstillet indlæg er i mine øjne nu 100 % utroværdigt.

Dernæst har du (og mange andre virksomheder), en ret fordrejet opfattelse af hvad ordet gratis betyder. Når noget er gratis, koster det ikke 999,- om du så kalder det opsætning, rådgivning osv.. 

Du giver en rabat på din annonceringspris, og burde opstilles sådanne..

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:33
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 8 person

Til at starte med er der på ingen måde tale om et misbrug af wikipedia. Der er tale om en konstatering der fortæller at du hos os kan få de samme oplysninger som du kan igennem wikipedia.

Vi har aldrig udgivet os fra at være fra wikipedia vi fortæller klart og tydeligt vi ikke er den wikipedia du kender fra nettet.

Med hensyn til de 999,- så er det stadig gratis reklame og ikke en rabat.

Nu kan jeg se du laver reklame musik eller ling. Det vil svare til du fortæller en kunde at du gerne vil lave et gratis musik nummer, men kunden stadigvæk selv skal betale for den cd det skal brændes ned på.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 12:42
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 3 person

http://www.webavisen.dk/visartikel-wiki_sms_leksikon-47924.html

Du kan nu få adgang til wikipedia leksikon uanset hvor du er og hvilket mobiltelefon du har.

Wiki-sms.dk giver dig mulighed for at trække på wikipedia`s database via sms beskeder. Dette betyder at du nu har fuld adgang til den enorme database af information, uden at være i nærheden af en computer og uden at have eller benytte Internet på din mobiltelefon.

Wiki-sms.dk tilbyder som de første i Danmark denne service fra sensommer 2009. Det vil med abonnement fra wiki-sms.dk være muligt at få ubegrænset adgang til denne leksikon database til normal sms takst.

Tanken bag produktet er at alle skal have adgang til verdens viden her og nu. Dette kan bruges til tider hvor Internet adgang ikke kan skaffes og svar på spørgsmål ønskes her og nu.

Wiki-sms.dk åbner for sin service med en database på over 100.000 artikler svarende til et seriøst leksikon. Databasen vil hele tiden blive udviklet og opdateret, der vil desuden blive tilføjet de stavefejl og lign folk måtte sende ind. Dette betyder at hvis du ikke er helt sikker på hvordan det du ønsker at slå op staves, eller sender et opslag der ikke er i databasse, vil dette blive tilføjet så andre også kan have glæde af det.

Det vil også være muligt for virksomheder at tilføje sig med kontakt information og kort beskrivelse af produkter. Det betyder at du kan modtage den ønskede information om virksomheden blot ved at kende virksomhedens navn.

Alt i alt vil denne service og database give dig alt hvad du har brug for, præcis når du har brug for det.

Du kan læse meget mere om produktet her wiki-sms.dk

Kilde: wiki-sms.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:43
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 10 person

Du må jo selv om om du ville lytte på kritikken her - men se lige engang på din egen overskrift i indlægget her ... Der er vist ingen tvivl om dit forsøg på at mislede og lukrere på andres varemærker.

Det afholder som sagt mig - og jeg tror også mange flere, fra at overveje at benytte jer, da det simpelt hen virker utroværdigt. Men som sagt, er det jo op til dig selv, om du gider at lytte på kritik

Jeg er dog overbevist om, at hvis I bliver store så nakker de rigtige Wikipedia jer, for man MÅ altså ikke lukrere på andres varemærker på den måde ...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:47
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 8 person

Lytter gerne til kritik, men her tales om en grænse vi hos wiki sms ikke mener vi bryder eller overtræder.

Vi vil dog tage det til efterretning i fremtiden.

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 13:18
Gennemsnit 2,7 stjerner givet af 7 person

Hvis du nu havde ulejliget dig med at klikke ind på min hjemmeside i bare 2 sek. ville du opdage at jeg ikke fremstiller eller sælger musik, men blot informerer om den.

Dernæst er det direkte professionelt selvmord, at i prøver at leve af kommunikation, når i selv ikke har styr på det basale.

Gratis er at gå ned i dit lokale supermarked, og få en smagsprøve fra en udstiller og gå igen uden at købe noget..

En virksomhed kan jo ikke reklamerer hos jer, uden det koster 999,- vel?? 999,- er ikke gratis..

Men som sagt er du ikke den eneste, for selv store virksomheder bruger samme fremgangsmåde, hvilket ikke gør det mere korrekt..

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:33
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 6 person

Uanset hvordan man tolker det eller forholder sig til produktet, så er der tale om et super godt tilbud hvor man via et ny medie kan komme ud til rigtig mange personer i Danmark.

Om man ønsker at benytte sig af det eller ej er helt op til en selv.

Side 2 ud af 8 (78 indlæg)