Hvis du nu havde ulejliget dig med at klikke ind på min hjemmeside i bare 2 sek. ville du opdage at jeg ikke fremstiller eller sælger musik, men blot informerer om den.
Dernæst er det direkte professionelt selvmord, at i prøver at leve af kommunikation, når i selv ikke har styr på det basale.
Gratis er at gå ned i dit lokale supermarked, og få en smagsprøve fra en udstiller og gå igen uden at købe noget..
En virksomhed kan jo ikke reklamerer hos jer, uden det koster 999,- vel?? 999,- er ikke gratis..
Men som sagt er du ikke den eneste, for selv store virksomheder bruger samme fremgangsmåde, hvilket ikke gør det mere korrekt..
Jeg kan kun give dig ret! Mange firmaer har også ændret teksten til 0 kr. istedet for gratis - mulgvis fordi det er ulovligt at skrive gratis om noget der i virkeligheden koster penge.
Hvis du nu havde ulejliget dig med at klikke ind på min hjemmeside i bare 2 sek. ville du opdage at jeg ikke fremstiller eller sælger musik, men blot informerer om den.
Dernæst er det direkte professionelt selvmord, at i prøver at leve af kommunikation, når i selv ikke har styr på det basale.
Gratis er at gå ned i dit lokale supermarked, og få en smagsprøve fra en udstiller og gå igen uden at købe noget..
En virksomhed kan jo ikke reklamerer hos jer, uden det koster 999,- vel?? 999,- er ikke gratis..
Men som sagt er du ikke den eneste, for selv store virksomheder bruger samme fremgangsmåde, hvilket ikke gør det mere korrekt..
Jeg kan kun give dig ret! Mange firmaer har også ændret teksten til 0 kr. istedet for gratis - mulgvis fordi det er ulovligt at skrive gratis om noget der i virkeligheden koster penge.
Ja dette er rigtigt, men her er tale om 2 ydelser. Nr.1 en reklame. Nr.2 en opsætning af denne.
reklamen er gratis opsætning koster 999,- da den er forbundet med administrative omkostninger.
som skrevet tidligere:
Uanset hvordan man tolker det eller forholder sig til produktet, så
er der tale om et super godt tilbud hvor man via et ny medie kan komme
ud til rigtig mange personer i Danmark.
Om man ønsker at benytte sig af det eller ej er helt op til en selv.
Uanset hvordan man tolker det eller forholder sig til produktet, så er der tale om et super godt tilbud hvor man via et ny medie kan komme ud til rigtig mange personer i Danmark.
Om man ønsker at benytte sig af det eller ej er helt op til en selv.
Jeg blev bare så træt af din vildledende overskrift + indhold i denne tråd at jeg ikke engang gider tjekke Jeres hjemmeside.
Indlægget er skrevet og kan ikke rettes. Vi beklager selvfølgelig alle misforståelser, men det burde også være fuldstændig klart for alle efter at have læst tråden, at vi ikke har noget med wikipedia at gøre og at vi har vores egen database der blot giver dig mulighed for at finde svar på de samme ting der kan findes på wikipedia.
Dette fremgår også tydeligt på vores hjemmeside hvor wikipedia ikke er nævnt en eneste gang,
wiki sms er et uafhængigt leksikon med over 100.000 artikler der kan hentes via sms.