Hej Alle! Jeg ville høre om der er nogen her, der kunne forestille sig at de kunne få noget ud af at profilere deres virksomhed på en Smart-car, der "bor" i indre by, lige ved Rundetårn? Ideen til at skrive her fik jeg efter at have snakket med Matt Baldersø, der tidligere har beskæftiget sig med reklamer på privatbiler, men ikke gør det mere. Muligvis kunne der laves noget der var til både min og en annoncørs fordel. Bilen skulle i så fald pakkes ind i folie med reklametryk og levere budskab og opmærksomhed. Der vil være tale om en Smart car, der bruges af en stud. med på 10. semester, der bor på Regensen (www.regensen.dk) lige ved Rundetårn, og således vil bevæge sig i området omkring Nørreport, og rundt i Københavnsområdet i øvrigt. Fordelen for mig skulle så være et tilskud til studenterøkonomien, og for annoncøren levende tilstedeværelse i bybilledet i indre København. Skriv endelig, hvis du tror du kunne have noget ud af det! Bedste hilsener, Niels Jeg er stud. med. (på 10. semester ud af 12), og |
Hej Niels,
Hvilken farve har bilen? Hvis den er sort kunne vi nok godt finde frem til en aftale omkring.at du kører rundt med en lyserød mus på den....
Hvad angår Matt, så har han altså stadig lidt at gøre med reklamer på biler. Vi (ham og MediaMouse) har nogle projekter sammen (dog ikke omkring skilte - men derimod foto) og vi er bl.a. dem som har beklædt hans bil med hans logo m.m.
Hvad angår Matt, så har han altså stadig lidt at gøre med reklamer på biler. Vi (ham og MediaMouse) har nogle projekter sammen (dog ikke omkring skilte - men derimod foto) og vi er bl.a. dem som har beklædt hans bil med hans logo m.m.