Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du reklamere på en Smart-car, der "bor" ved Rundetårn?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle!

Jeg ville høre om der er nogen her, der kunne forestille sig at de kunne få noget ud af at profilere deres virksomhed på en Smart-car, der "bor" i indre by, lige ved Rundetårn? Ideen til at skrive her fik jeg efter at have snakket med Matt Baldersø, der tidligere har beskæftiget sig med reklamer på privatbiler, men ikke gør det mere. Muligvis kunne der laves noget der var til både min og en annoncørs fordel. Bilen skulle i så fald pakkes ind i folie med reklametryk og levere budskab og opmærksomhed.

Der vil være tale om en Smart car, der bruges af en  stud. med på 10. semester, der bor på Regensen (www.regensen.dk) lige ved Rundetårn, og således vil bevæge sig i området omkring Nørreport, og rundt i Københavnsområdet i øvrigt. Fordelen for mig skulle så være et tilskud til studenterøkonomien, og for annoncøren levende tilstedeværelse i bybilledet i indre København.

Skriv endelig, hvis du tror du kunne have noget ud af det!

Bedste hilsener,

Niels

Jeg er stud. med. (på 10. semester ud af 12), og

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 17:53
   Hej Niels,

Hvilken farve har bilen? Hvis den er sort kunne vi nok godt finde frem til en aftale omkring.at du kører rundt med en lyserød mus på den....

Hvad angår Matt, så har han altså stadig lidt at gøre med reklamer på biler. Vi (ham og MediaMouse) har nogle projekter sammen (dog ikke omkring skilte - men derimod foto) og vi er bl.a. dem som har beklædt hans bil med hans logo m.m.

Tilmeldt 1. Sep 06
Skrevet kl. 19:16
Hehe

Det er en meget fin lyserød mus - Det ku'' være fint, hvad kunne du forestille dig? Jeg er lidt på ukendt grund her, må jeg indrømme.

Har kig på en sort Smart, det er min favorit - evt. alternativt en peugeot 106; stærke kæfter i min omgangskreds mener det er mere "fornuftigt". Men de er vist for det meste sølvgå, så den sorte Smart må det være, hvis det er det der kræves :-)

Mine venner har gået og grinet en del af ideen (det har jeg også jeg selv, forresten), men en af dem fortalte om ideen til en på arbejde, som havde nogle spændende erfaringer - skal lige have svar på nogle spørgsmål derfra på mandag...

Jeg tænker på to muligheder: Udsmykke kareten stykke for stykke for forskellige, eller hele baduljen for én (det ville være en meget stor, lyserød mus).

Hvad skulle det være :-) ?

Hilsener,

Niels

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:48
Efter min mening er der ret stor forskel på det signal en SMART og en Peugeot 106 sender til omverdenen.

En SMART er efter min verdensopfattelse en lidt mere stilet og praktisk bil, hvor en 106''er ofte forbindes med unge der ligger og kører råddent.

Så vidt jeg ved koster en SMART også betydeligt mere end en 106''er, så det skal du nok også lige overveje.

Men tag en snak med dem der måske kunne tænke sig at betale dig for at lave lidt reklame for dem, og hør dem ad.

Personligt ville jeg ikke have mit navn kørende rundt på en 106''er

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:48
Tilmeldt 1. Sep 06
Skrevet kl. 22:54
Well, jeg regner også med en smart :-) Men, 106 - jeg tænker umiddelbart på den om en lille, lidt kedelig & fornuftig "grå" bil?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)