Hej Grunk, Der dukker - desværre - med jævne mellemrum firmaer om, der forsøger at forsøger at "luske" ekstra-betalinger ud af deres kunder ved gentagne gange at få korrespondance, opsigelser mv., som går dem imod, til at forsvinde.
Hold fast ved, at du har afsendt en opsigelse, og at du har afsendt den rettidigt.
- og check så lige aftale med dem. Der kan jo f.eks. være aftalt en uopsigelighedperiode, hvor kun den første del af perioden er gratis.
Hvis du har indgået en sådan aftale med firmaet, ja, så må du jo betale for ydelsen i hele/resten af uopsigelighedsperiode, og aftalen kan så først ophøre, når uopsigelighedsperioden er udløbet.
Husk altid "at læse alt det med småt", når du indgår en aftale. Som erhvervsdrivende forventes du at kunne forstå indholdet af de aftaler, du indgå - og den "Mr. Bean"-beskyttelse forbrugere har i lovgivningen, har man (næsten) ikke som erhvervsdrivende. Ja, det var bare et simpelt, men velmenende råd, som måske ikke lige er relevant for dig i denne situation.
Du må selvfølgeligt gerne ringe mig op for - helt uforpligtende - lige at tale om problemet.
Mvh - og fortsat god "fornøjelse"
Karsten
|
Det er hvad jeg ville gøre, jeg er ikke jurist, men det er stensikkert at jeg ikke vil godtage deres krav når jeg ved at jeg har sent e-mail rettidigt og når der i øvrigt er så mange andre der kan bekræfte at K2M også har afvist deres rettidige opsigelser.
Der burde findes en eller anden måde at få "luget ud" i den slags firma''er, de er jo kun med til at dræbe de små der prøver på at komme på benene