Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Messe hvad skal der til ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Nogle der har erfaring med at afholde og planlægge messer ?

Hvad skal der til og hvordan foregår det ?

Det jeg sidder og grubler over er en 3d messe, for 3d branchen i Danmark/verden evt tage hele den grafiske branche med. 

Hvad kræver sådan noget ?

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:35
  Øhh.... siger 3D-festival dig noget?

Den har vi da været fast besøgende på i de sidste mange år - men den er desværre også blevet dårligere og dårligere for hvert år. Sidste år var den virkelig kedelig og i det hele taget præget af at der ikke var så mange af de tungere producenter/forhandlere/distributører inden for 3D-verdenen, som gad at være med. Så i stedet var der nogle lidt fejlplacerede udstillere med i stedet - bl.a. udstillere af projektorer, skærme, storformatprintere m.m., som ikke har det store med 3D grafik at gøre.

Men til gengæld syntes jeg da at en generel grafisk messe ville være en god idé. Det fandtes jo indtil for 6 år siden, hvor der indtil da blev afholdt Grafisk Messe i Bella Centeret hver år. Messen led desværre en stille død i forbindelse med .com krakket. Men tiden er vidst efterhånden ved at være moden til at den (eller en tilsvarende messe) kunne genopstå igen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 23:01
Jo kender 3d festivallen, det faktisk ud af den det udspringer, da vi sad og snakkede om det på et andet forum.

Er nu ikke enig i at hardware producenterne ikke har noget med 3d at gøre, det har det bestemt.

Det jeg tænkte på var mere hvordan sådan noget opstår. Jeg er lidt i tvivl om det er privat personer som holder sådan noget eller er det firmaer ?

Hvad med økonomien i det, har hørt at på 3dfestivallen kostede en stand 50.000 + det lyder jo rimeligt ;) 

Men sådan generalt hvordan det foregår efterlyser jeg.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 08:48
Prøv hiv fat i grosen.com - han er jo i fuld gang med at arrangere Jantekur, og har helt sikkert fået sig en masse erfaringer du måske kunne nyde godt af.
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 10:32
Okay jeg lader det lige stå i håb om han måske kiggede forbi, er computer løs hele weekenden, så jeg vil prøve at kontakte ham, hvis han ikke er dukket op her, i næste uge.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)