Så giv ham lige et klap på skulderen. Dbh Martin |
Bølge gennem hele Danmark til Joachim - starter fra Aalborg

Så giv ham lige et klap på skulderen. Dbh Martin |
Bølge gennem hele Danmark til Joachim - starter fra Aalborg ![]() |
Jeg var egentlig ved at putte et klap i en kuvert og sende til ham, men det stak af. Men det kommer afsted, så snart jeg har fået lokket det ud fra under reolen hvor det pt. gemmer sig... |
Super Joachim. Kan I ikke kigge på RSS feeds næste gang? Jeg er ved at være træt af at links ikke fungerer ordentligt i det eksisterende. Desuden kunne det være lækkert hvis man selv kunne vælge hvilke kategorier man ønskede feed fra (eventuelt et feed fra hver). /Claus |
https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden
Når en side er fyldt helt op, og man så går ind ude fra forsiden, så er det som om den opretter en ny side helt uden indlæg, hvorfor man først skal gå ind i kategorien og derefter vælge side 1 af spørgsmålet og bladre frem. Det er lidt svært at beskrive, men håber andre har oplevet samme fænomen. Men super lækkert der sker lidt opdateringer på Amino... Tak Joachim. |
Jeg vil meget gerne kigge på det, men jeg er vist ikke selv stødt på problemet. Hvis du kan uddybe det, evt. vise mig hvordan jeg kan fremprovokere fejlen, så ville det være en stor hjælp. Mvh. Joachim |
Mvh. Joachim Lykke Andersen
Dbh Martin |
Dato: 01-09-2006 08:36:12 Forfatter: Martin Tygsen Nu hvor vi er ved problemerne, så er der et lille problem der er begyndt at irritere mig, det kan være han støder på det en dag når han retter andet. Når en side er fyldt helt op, og man så går ind ude fra forsiden, så er det som om den opretter en ny side helt uden indlæg, hvorfor man først skal gå ind i kategorien og derefter vælge side 1 af spørgsmålet og bladre frem. Det er lidt svært at beskrive, men håber andre har oplevet samme fænomen. Men super lækkert der sker lidt opdateringer på Amino... Tak Joachim. Jeg oplever det samme. Men du kan nøjes med at klikke på linket ''forrige side'' i venstre side så kommer du til den sidste side. Mvh, Rasmus |
Hvis i er hurtige, og klikker ind på Martins Smart annonce under jeg har et godt tilbud, dr skal trykkes fra forsiden. Så det kan kun ske så længe den er der, og så længe der hverken kommer flere eller mindre indlæg i tråden. Direkte link til hvor du kan se hvad der sker. http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=1346&pageNo=2 EDIT: Min teori må være at den er lige lovlig hurtig til at oprette en ny side, i og med at man kan trykke til forrige side som Rasmus siger ( tak for tippet ) |
|
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff