|
Martin Thorborg:Vi fik også en fint brev om at vi intet ville få, så Jønke render med alle pengene ;-)
Men hvorfor er det lige at du intet får? Hvilke kriterier skal være opfyldt for at du tjener noget?
Bare drøn nysgerrig
|
Men hvorfor er det lige at du intet får? Hvilke kriterier skal være opfyldt for at du tjener noget? Bare drøn nysgerrig |
Fordi den åbenbart ikke bliver lånt nok ud. |
Den glæder jeg mig til at læse. Jeg har lige reserveret den på det lokale bibliotek :) |
Det må vi ændre på - lånekortene op af lommen folkens - Det er GRATIS (hvis du altså husker at aflevere til tiden, som jeg jo altså glemmer og derfor er jeg begyndt at købe alle mine bøger, det er langt billigere for mig |
Ville et direkte køb hos Martin ikke varme mere? |
Og hvis man bare vil have den første ledige e-pusher fra et af bibliotekerne, så går man ind på bibliotek.dk og bestiller den derinde. Ser frem til at læse den, når den engang kommer. Iøvrigt tillykke med udtalelsen. |
Martin S. Heiselberg, Grafisk designer
Du siger noget, men et eller andet sted går jeg ud fra at de interesserede der læser med i tråden - enten allerede har den på hylden eller ville ønske at de har den på hylden (jo jo, ved godt der også er dem der ikke tilhører nogen af grupperne) Så to fluer med et smæk, og måske er appetitvækkeren fra biblioteket skubbet der får dem til at købe E-pusher 3.0 for at få endnu mere viden :) |
Super, det kan jeg godt unde Martin :) Under alle omstændigheder kan jeg kun sige læs, læs og læs den så igen. Helt nede på jorden og fyldt med fantastisk viden der ofte er lige til at gå til. |