Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min ide

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Nu kan jeg se, at der er en, som var lidt hurtigere end mig. Stutterdating.com. En dating side for stammere. Den side som han har lavet, ser dog ikke ud til at være ret populær. Jeg har en masse ideer, til at markedsføre min datingside for stammere. Må jeg gerne bruge Stutter-Dating.com? Kan se på domaindirect.dk, at det er ledigt. Det kan der vel ikke ske noget ved. Det er godt nok samme navn. Der er bare bindestreg i mit, og det er jo ledigt. Jeg tænkte bare på, om man kunne komme i problemer for kopiering. Men nu er domænet jo ledigt, så jeg kan vel godt tage det?

Når jeg søger på Stutter-Dating, så kommer hans side også frem Stutterdating.com Hvis jeg køber domænet Stutter-Dating, hvis side vil så komme frem først?

Håber I kan hjælpeSmile

Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 13:48

Ikke for at være negativ, men hvor mange stammer egentlig? Jeg tænker mere på hvor stor en kundegruppe du vil få da klientellet er ret begrænset (tror jeg).

Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Skrevet kl. 13:51

Det tænker jeg ikke så meget på. Det skal ikke være noget, som jeg skal tjene penge på. Ved også godt, at der nok ikke vil være så mange brugere. Men en procent af verdens befolkning stammer. Kan du svare på mit spørgsmål?

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 13:55

Hej.

Uden at vide det 100 % så vil jeg tro at du ikke må, det måtte du ikke med et dk. domæne, og så er det jo heller ikke særligt pænt gjort, at lave en side som hans, med næsten det samme domæne, hvor der kun er et - til forskel.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:23

Hvad med at finde et andet navn? Det er vel ikke så sjovt når to konkuranter har det samme navn, med kun en bindestreg mellem.

Det ser ikke ud til at stutterdating er særlig aktiv, med kun 10 brugere. Hvad med at kontakte ejeren af siden, og spørge om du kan købe navnet?

Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Skrevet kl. 14:26

Der skal vel helst indgå stutter og dating i navnet for at få de bedste søgeresultater?

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 18:21

hi Thomas, hvis man kigger rundt omkring på nettet er der masser af sites der ligner hinanden i navnet, blot med en bindestreg til forskel. Så hvis der er så mange, er det vel lovligt eftersom det er sat til salg, selvom det uden bindestreg er optaget.

Jeg vil ikke anbefale dig at bruge en bindestreg i navnet, da det er sværere at huske når man skal skrive det i url. De fleste vil skrive uden bindestreg og lande på din konkurrents site, hvis det samtidig er et dårligt site, vil de tro det er dit site og straks forlade det uden at bookmark, så find på et andet navn hvis jeg var dig.

Lige en ting til, hvis det kun er i Danmark, så brug et  DK domæne. Folk kan godt lide at kigge efter sit hjemlands domæne i søgemaskiner, specielt hvis det er dating, da det er primært i samme land. Hvis din hensigt er at lave et site hvor en fra USA kan finde en i Tyskland så er det f.eks .COM, fint nok.

Lidt input til din ide Tom

http://www.mycoolgadget.co.uk  http://www.mycoolgadgetreview.com

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:07

Kontakt personen bag det andet site og spørg om du ikke må købe det. Chancerne er større hvis der absolut ingen aktivitet er. Så kan personen få lidt ud af det. Du kan få dit domæne + et fuldt funktionelt site. Det vil spare dig utroligt meget tid, og så kan du i stedet fokusere på det som du regelt gerne vil....at markedsføre sitet.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Skrevet kl. 19:30

Tak for jeres svar. Hvis jeg nu f.eks. starter med at lave et DK site. F.eks. Stammedating.dk. Er det ikke iorden? Det har jo ikke noget med hans Stutterdating.com at gøre.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:47

Er det meningen at siden skal være på danskt eller engelsk?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)