Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min ide

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bliver dansk i første omgang

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 19:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan sagtens lave stannedating.dk uden at komme i konflikt med stutterdating.com.

Men forklar mig lige, hvorfor det er så vigtigt at "parre" stammere med hinanden? Hvis jeg stammede, så gad jeg da ikke søge efter min fremtidige partner blandt andre stammere, da jeg jo reducerer antallet af muligheder med 99% af "markedet". Det er jo ikke en sygdom og det er almindeligt accepteret, at man stammer - og masser af stammere har kærester/mænd/koner, der ikke stammer - så jeg fatter simpelthen ikke hensigten med det?

Jeg kunne forstå, hvis det var en interesse eller livsstil....f.eks. motorcycler eller lystfiskeri eller motionsløb, men at stamme er jo bare et mindre handicap og da derfor ikke noget, der bør veje hverken til plus eller minus, i folks søgen efter partner. Eller har jeg bare helt misforstået det hele?

Med venlig hilsen

Flemming

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 15:57

Thomas :

Tak for jeres svar. Hvis jeg nu f.eks. starter med at lave et DK site. F.eks. Stammedating.dk. Er det ikke iorden? Det har jo ikke noget med hans Stutterdating.com at gøre.

Stammedating kunne være alt for fedt. Dating for indianere Big Smile

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 18:20

Der er ikke den samme form for domænebeskyttelse på .com-domæner, som der er på .dk-domæner. F.eks. har firmaet allposters.com købt domænet www.posterland.com, hvilket vi (Posterland) umiddelbart ikke kan gøre noget ved. Til gengæld fik vi via klagenævnet for domænenavne domænet www.posterland.dk vristet fra dem, da firmanavnet Posterland har tilhørt os i 30 år.

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 18:21

Skal der forresten være mulighed for video-dating på siden?Stick out tongue

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)