Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Re-direct problem

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har et domæne der hedder www.smartpets.dk , der leder over til vores rigtige hjemmeside, som hedder www.PetDreams.dk . Men domænet skifter ikke over, så når der skrives smartpets.dk, bliver man på den url hele tiden. Er det ikke en fejl ifm. seo? Eller gør det ingen skade? Jeg kunne måske tænke, at google kan se det som duplicate content, men er det tilfældet? Har fået hjælp til at få det gjort, så jeg vil selvfølgelig super gerne vide, om det er gjort ok.

Billigt Hundeudstyr Online

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 16:54

Problemet er at smartpets åber petdreams i en frame. Det skal vel egentligt bare laves om så det køre direkte i DNS.
Hvorvidt det har indflydelse på google må de kloge hoveder svare på.. ;)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 17:12

Per B. Lauridsen:
Problemet er at smartpets åber petdreams i en frame.

Det kan google ikke lide Smile

/allan

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9737
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:17
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

Ja, det er ikke så godt :)

Du skal have sat smartpets op så de redirecter med en 301 (permanent redirect) til dit "rigtige" domæne.

> Det skal vel egentligt bare laves om så det køre direkte i DNS.

Nej, det kan IKKE laves direkte i din DNS. Der SKAL en redirect ind over - ellers ender du med at begge sites kan ses via begge domæner og det er noget rigtig skidt.

Du kan iøvrigt læse mere mere om, hvordan du sætter dine domæner og øvrige infrastruktur rigtigt op i min nye SEO bog ...

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 17:46

Ok, super. Tak for hjælpen.

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 21:06

Mikkel deMib Svendsen:

Nej, det kan IKKE laves direkte i din DNS. Der SKAL en redirect ind over - ellers ender du med at begge sites kan ses via begge domæner og det er noget rigtig skidt.

Når du siger "rigtig skidt" mener du vel set i SEO øjne..? Bliver det så set som dublicate content eller ? For teknisk set med netværksadmin øjne er det mest teknisk korrekt at lave med en C-NAME record.

Så må vi jo finde en mellemvej, så alle er glade - specielt google :)

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 21:36

Per B. Lauridsen:

Mikkel deMib Svendsen:

Når du siger "rigtig skidt" mener du vel set i SEO øjne..? Bliver det så set som dublicate content eller ? For teknisk set med netværksadmin øjne er det mest teknisk korrekt at lave med en C-NAME record.

Så må vi jo finde en mellemvej, så alle er glade - specielt google :)

Set med netværkerøjne, hvad er så fordelen ved C-Name? Hvad er forskellen på de 2?

Er der forresten en herinde der vil påtage sig opgaven, og hvad skal det koste? Vil gerne være sikker på det bliver gjort rigtigt.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9737
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:52

Per B. Lauridsen:

Jeg har nu svært ved at se, at det skulle være teknisk korrekt, at opsætte et nætværk, så der er flere adresseringer til samme resurse - og det er jo det du skaber på den måde. Jeg vil mene, at du ud fra alle betragtninger er langt mest at have entydighed i adresseringerne Cool

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 22:16

Hej Kristian,

Prøv at skriv til mig på Mandag og efterspørg en pris på opgaven. Umiddelbart tror jeg ikke det skulle være et problem, når I i forvejen er kunde at finde en ordentlig pris. Så ved I også hvem I overlader opgaven til. 

Mvh.

Andreas Lolk... 

PS. Jeg er på ferie, så der er nok en anden, som vil vende tilbage til Jer. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 05:55

Ok, det gør jeg. Tror faktisk jeg har fået det fixet, men må hellere like få tjekket, så jeg ved det er gjort rigtigt.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)