Spam, spam og atter spam Jeg hører jævnligt fra Patrick Chan, men han bliver da mere og mere ihærdig og insisterende, til gengæld bliver han ikke bedre til at få oversættelserne lavet korrekt. Men ok, så får man da et godt grin
Emnet på mailen : SVAR mig omgående Mine hilsener til dig, selvom du kan vжre skeptiske modtager denne e-mail, som vi
Og så er "han" rimelig snu, for han snød sig faktisk uden om SPAMfigter - hvad dælen er det nu for noget |
Jeg fik også en fin hilsen fra ham ;-)
Patrick K. W Chan:Fra: infohangseng339@yahoo.com.hk
Emne: Lukrativ forretning forslag.
Dato: 28. jul 2009 09.00.30 GMT+02:00
Til: undisclosed-recipients:;
Svar til:: ppkchan73@yahoo.com.hkFRA: Mr. Patrick K. W Chan
(Administrerende direktшr)
Hang Seng Bank Limited
83 Des Voeux Road, Central
Hong Kong SAR.
Det er forstеeligt, at du kan blive en lille smule apprehensive fordi du ikke kender mig, men jeg har en lukrativ forretning Forslag om gensidig interesse i at dele med dig. Jeg fik din henvisning i min sшgen efter en, der passer til min foreslеede forretningsforbindelsen.
Jeg er Mr. Patrick K. W Chan administrerende direktшr & Chief Financial Officer for Hang Seng Bank Ltd, jeg har en skjult business forslag til dig. Jeg fеr brug for dig til at hjжlpe mig i at udfшre en virksomhed projekt fra Hongkong til dit land. Det indebжrer overfшrsel af en stor sum penge. Alt om denne transaktion skal vжre lovligt gшres uden uheld. Please sig pе at overholde yderste diskretion i alle spшrgsmеl vedrшrende dette spшrgsmеl.
Nеr midlerne er blevet overfшrt til din konto, vi skal dele i forholdet, der skal godkendes af bеde af os
Jeg vil foretrжkke du kontakte mig pе min private e-mail-adresse nedenfor (ppkchan73@yahoo.com.hk) og endelig efter at jeg skal give dig flere informationer om denne operation.
Venligst, hvis du ikke er interesseret slette denne e-mail og ikke jage mig, fordi jeg sжtter min karriere og liv i min familie pе spil med pе dette projekt. Selv om intet vovede er intet gained.Do sende mig fшlgende oplysninger, nеr svare tilbage til mig.
Dit fulde navn:
Telefon og fax:
Land.
Din tidligst svar pе dette brev vil blive vжrdsat.
Kind regards,
Mr.Patrick K. W Chan