Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode danske SEO bøger?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amonier

Jeg er på udkig efter en god SEO bog som kan hæve mit niveau fra "svagt øvet" til habil SEO-mand:). Jeg har haft kigget på SEO-LEX som jeg synes er en rigtig god bog, men jeg synes det er mange penge at give når jeg primært vil læse for fonøjelsens skyld i første omgang.

Så til sagen. Kender i nogle gode danske SEO e-bøger i kan anbefale?

Mvh Mikael Hostrup

Billig hjemmeside hos www.AzureX.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:53

Hvis du er god til engelsk findes der rigtig mange gode bøger du kan hente på nettet gratis eller til meget mindre.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 18:58

Hej Mikael

Jeg har selv købt SEO-LEX som har fået mig til at tænke helt anderledes når jeg nu udvikler, jeg kan kun beklage jeg ikke fik den noget før Smile

Ellers hvis du ikke vil betale er Google jo din ven Wink

/allan

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 19:56

Grundbog i Google søgeoptimering af Torbjørn Flensted.

En manual lignende den, der ligger i handskerummet i din bil. (hvis du har en sådan)

Den fortæller om de grundlæggende regler, der gør din hjemmeside "stueren" i forhold til søgemaskinerne.

Som hobby-udvikler har jeg haft stor glæde af den.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:39
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:10

Koludabyg:

Demib´s SEO 2.0

Og SEO lex er nok de mest opfattende danske SEO bøger der er på gaden pt. 

Jeg tør godt prale af, at min SEO bog - SEO 2.0 ikke alene er den mest omfattende danske bog om SEO, men den så absolut mest omfattende SEO bog overhovedet! Geeked

Udover alle de mere "almindelige" SEO emner indeholder den bl.a. kapitler om Black Hat SEO, Black Hat PPC, Reputation Management, Risk Manegment, optimering af dynamiske websites, hvad man gør hvis man bliver smidt ud af søgemaskinerne osv.

Den gratis version af bogen er på 379 - eller godt det dobbelte af mange af de andre "fulde" SEO bøger :)

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 23:21

Af seo bøger på dansk, har jeg kun læst Bliv nr. 1 på google og I seng med Google og de kan ikke anbefales. Rosenstands og Demibs bøger skal jeg i gang med nu her, og de ser ud til at have meget mere kød på, så de er helt klart at anbefale.

Google optimering (SEO og Google Ads)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:36

Jacob: er "I seng med Google" slet ikke noget værd? Har lige lånt den af en ven, men vil da ikke spilde tiden på den, hvis den ikke er aktuel.

Jeg er ret grøn i SEO skal det lige siges :)

mvh René

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 23:39

Mikkel deMib Svendsen:
Jeg tør godt prale af, at min SEO bog - SEO 2.0 ikke alene er den mest omfattende danske bog om SEO, men den så absolut mest omfattende SEO bog overhovedet! Geeked

Det glæder jeg mig til Mikkel Big Smile

/allan

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 23:50

Wellejus:

Jacob: er "I seng med Google" slet ikke noget værd? Har lige lånt den af en ven, men vil da ikke spilde tiden på den, hvis den ikke er aktuel.

Jeg er ret grøn i SEO skal det lige siges :)

mvh René

Jeg læste den hurtigt igennem og syntes den er lidt mærkeligt skrevet og vil især tro at mange "grønne" kan blive mere forvirret af at læse den. Den giver dig heller ikke rigtig nogle værktøjer der er brugbare Smile Men du kan jo prøve at starte på den og se hvad du syntes..

Google optimering (SEO og Google Ads)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)