Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Respons ønskes

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Aug 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er ny her på stedet og ligeledes i verdenen af iværksætteri. Så I kan nok vente en masse mere eller mindre intelligente spørgsmål fra min hånd ;)

Men nu er min lille niche-webbutik ved at være klar. Hvis I gider, kunne det
være rart med lidt input fra folk, som kender til det at starte en webbutik.

Er der noget jeg glemmer at oplyse om eller noget jeg bør formulere
anderledes for at beskytte mig selv bedst muligt?

http://www.maiko.dk

Jeg mangler stadig det sidste omkring implementering af betaling og
tilbagemelding fra PBS. Men det kommer forhåbentligt på plads snart.

På forhånd tak
Venligst Anita

Tilmeldt 29. Aug 06
Skrevet kl. 20:09

Måske jeg er i det forkerte rum? I så fald beklager jeg.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 20:43
Du er det helt rigtige sted :-)

Synes egentligt den er fin. Du får mange af de detaljer med, som er gode at få med; fortrydelsesret, reklamation, leveringstid (kan det ikke gøres hurtigere?)

Dog synes jeg ikke det skal være et krav, at telefonnummer skal udfyldes. Så det når man har valgt vare, og går videre... Hvad skal du bruge det til?

Ellers ynes jeg den er fin nok til at smide på markedet ;-)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 19. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 08:46
Hej Anita.

Jeg vil gerne sige, at det er en rigtig flot hjemmeside:-)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:00
Jeg synes, du burde scanne brevpapiret ind i stedet for at fotografere det. Det vil give flottere billeder - og det er billederne, der skal sælge.

Dine billeder er lidt dårligt belyst og har en blå tone. Det ville også forsvinde ved indscanning, men kan også afhjælpes ved bedre lys og ved at trække billederne en tur igennem et billedbehandlingsprogram, før du offentliggør dem. Du er selvfølgelig nødt til at have fotos af de varer, hvor indpakningen har betydning.

Jeg kan godt lide, at der ikke er så meget tekst, men det bliver lidt kedeligt at teksten er den samme i alle kategorierne. Fortæl mig historier, som gør, at jeg kan se min datter samle på netop dette brevpapir.

F.eks.

San-X er én af Japans største producenter af brevpapir, og japanske piger er vilde med de små frugthoveder. Det er ikke så almindeligt i Danmark, men hos maiko.dk finder du selvfølgelig et stort sortiment.

mvh Hans

Tilmeldt 29. Aug 06
Skrevet kl. 18:43
Dato: 30-08-2006 09:00:26 Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation
Jeg synes, du burde scanne brevpapiret ind i stedet for at fotografere det. Det vil give flottere billeder - og det er billederne, der skal sælge.

[klip] 

Fortæl mig historier, som gør, at jeg kan se min datter samle på netop dette brevpapir.

Det med billederne er jeg klar over. Jeg har siden fået et bedre kamera jeg vil prøve at eksperimentere med. Scanning kan gøre det i nogle tilfælde, men ikke alle.

God idé med de små historier, den vil jeg tage fat i.

Tilmeldt 29. Aug 06
Skrevet kl. 18:45
Dato: 30-08-2006 08:45:31 Forfatter: Rikke Steen - Essenteq.dk
Hej Anita.

Jeg vil gerne sige, at det er en rigtig flot hjemmeside:-)

Mange tak :)

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 18:04

Du skal sælge via det visuelle. Derfor skal dine fotos være at væsentlig højere kvalitet. Som kunde kan man tænke. Dårligt foto, dårlig kvalitet, dårlig forretning. Det modsatte sker ved flotte fotos.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:45
Jeg vil, som tidligere skrevet, gerne hjælpe aminoer med optimering af fotos til en billig penge. Se evt. mit tilbud under den rette kategori. Jeg smider dig lige en PM.

KH: Bettina

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)