Fruen og jeg har set os lune på et Garmin Forerunner 305 puls-/løbeur, men det er temmelig dyrt her i Europa. Vi kan spare næsten 600 ved at købe det på Amazon.com, men desværre vil de ikke sende det til Danmark.
Nogen der har nogle tips og pointers - eller et andet indkøbssted - så vi kan få købt de ure...?
Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.
Har kigget en del på ebay, men enten er det brugte (hvilket jeg ikke ønsker) eller nye, til en pris der ikke er specielt konkurrencedygtig, i forhold til en butik i dk :-/
Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.
Du skal jo lige tænke på at der kommer told og moms oveni hvis du får den fra USA.
Der er ca. 300 kroners forskel fra amazon.com til amazon.co.uk. Det vil ca svare til det du skal betale i told og moms og postdanmarks gebyr, hvilket du alt sammen slipper for hvis du køber i England.
Det eneste billigere alternativ er hvis du kender nogen i staterne der kan sende det til dig (men så havde du jo nok allerede gjort det :o)
Fruen og jeg har set os lune på et Garmin Forerunner 305 puls-/løbeur, men det er temmelig dyrt her i Europa. Vi kan spare næsten 600 ved at købe det på Amazon.com, men desværre vil de ikke sende det til Danmark.
Nogen der har nogle tips og pointers - eller et andet indkøbssted - så vi kan få købt de ure...?
Skal jeg prøve og se, om jeg kan få et Forerunner 305 til en god pris ?