Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gadeskilt med lys. Er det en god idé??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aars
Tilmeldt 22. Jul 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har en lille webshop der sælger vindue-streamers, prisskilte, gadeskilte, klaprammer med mere.

-Nu har jeg så importerteret nogle gadeskilte med lys, som jeg synes er helt genialt til restauranter (menukort), fitness-centre, og andre der har åbent om aftenen. Man sætter blot plakaten i skiltets klaprammer, så bliver den flot op...Det bedste resultat fåes dog, hvis man printer plakaten på noget specielt "lyspapir" (koster ca. 599,- for 2 stks A1, med print)

-Mit spørgsmål er så: Er det her en god idé eller er det bare en romantisk tanke jeg har.?Smile

P:S Hvis nogen er intereseret, kan jeg lave en særdeles god "Amino-pris", da jeg gerne vil have nogle lysskilte ud at stå.

Se skiltet her www.butiksskilte.com  og se under galleri.

Venlig hilsen

Allan Mølgaard

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 01:13

Om det er en god ide, ja det tror jeg bestemt.

Det er bare om at komme ud til dine kunder og vise produktet frem, da det fanger folks opmærksomhed hvis der er noget der lyser op, fremfor et gammeldags kedeligt skilt. 

Pøj Pøj med det

Mvh

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 08:51

Allan, det er skam en helt fin idé - den er dog ikke ny - men stadig god.

Vi løser selv en del opgaver hvor der er baggrundsbelyste skilte indblandet. Det er primært restauranter, barer m.m. som efterspørger denne type.
Det lyspapir som du snakker om lyder noget pebret rent prismæssigt. Så hvis du har brug for en leverandør af plakaterne til denne type skilte, så er du meget velkommen til at kontakte mig Geeked. Vi har flere forskellige typer medie - der i blandt til baggrundsbelyste skilte og lyskasser.

Men bottomline er, at der helt klart er et marked for den slags. Problemet er blot at dem som typisk bruger denne type skilte, desværre er blandt nogen af dem som er hårdest ramt af krisen i øjeblikket Huh?.

/Jesper

Fra Aars
Tilmeldt 22. Jul 09
Skrevet kl. 13:24

Hej Jonas!

Jamen det er nok rigtig...Folk skal se dem "live" før de kan se ideén.

Jeg må ud til mulige kunder, og se hvad der sker.

Tak for din kommentar.¨

Allan

Fra Aars
Tilmeldt 22. Jul 09
Skrevet kl. 13:35

Hej Jesper!

Nej ideén med et lysskilt er nok ikke helt ny, men at det er lavet som et stormskilt med fod og hjul og med fjedre har jeg ikke set før.

-Det er det jeg synes er lidt smart, så det er nemt at køre ind og ud af butikken.

Hvad angår "lyspapiret" så er det godt nok lidt peberet i indkøb. Så jeg sender nok lige en mail til dig, når vi skal have fat i en ny rulleBig Smile

Allan

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)