Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flash website

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen.

Jeg er ikke sikker på om det er det rigtige sted for dette spørgsmål. But here it goes..

Jeg har lige været inden på web-shop som tilbyder Flash opbygget web-site, og man kan købe deres templete flash website.

Hvordan kan det være at man ikke ser flere hjemmesider som er bygget op i Flash, da de (i mine øjne) virker mere dynamisk og interesse vækkende?

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 10:45
Det skyldes nok først og fremmest at dynamsike flashsider er relativt svære at lave og derudover, at det er nærmest umuligt at få sin flashside indexeret i en søgemaskine.

Men ellers har du helt ret i, at der er mange flere muligheder for at lave noget ekstravagant med flash.

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:56

Tak. Men der findes da hjemmesider der ser ud til, at de også er opbygget i flash, hvordan får de indexeret deres hjemmeside ?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:03
Hvis du vil lave et website i Flash skal du ikke regne med at få det store ud af organisk optimering i søgemaskinerne. Flash er et visuelt medie - søgemaskiner er tekstbaseret. Deri den grundlæggende konflikt. Folk søger på ord - og du udgver billeder. Det er svært at matche og umuligt at ranke.

Jeg synes det er en virkelig dårlig ide at lave et rent Flash website - med mindre du ved at de fleste i din målgruppe vil kunne lide det og bruge det. Flash er i almindelighed forbundet med alt for mange problemer for almindelig brugervenlighed og integration med det omkringlæggende Internet.
Fra Lemvig
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 19:54
Nogle bruger heller ikke flash... (kan osse selv blive træt af det)
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:09
Tak for jeres respons.

Nu spurgte jeg kun af nygerighed, men det rart sjovt at se hvad man kan bruge flash til.

Glenn

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)