Hej Bjarne
Her er et par konkrete forbedrings muligheder.
Produktet i din forretning vil være langt mere fordøjeligt, hvis det bliver pakket ind i et koncept. Nu ved jeg, at ordet "koncept" måske er lidt flyvsk, men på nuværende tidspunkt, bliver produkterne smidt i hovedet på den besøgende uden den store vejledning. Det er naturligvis også fint for dem, der ved hvad de vil have, men for dem der er i tvivl er det en skandale, for de forsvinder igen.
Konceptet skal i sin enkelthed gå ud på, at alle skal kunne finde produkter de får lyst til at plante. Kunderne skal inspireres og vejledes.
For et understøtte dette koncept SKAL følgende ting være på plads:
- Visuel indenditet der er nem at dyrke et brand over.
- Visuel indgangsvinkel til alle produkter og produktgrupper. Understøttet af den visuelle idenditet.
- Fokus produkter. Disse produkter vil hyppigt have meget lav avance, da det vil være de produkter der lokker kunder til og derfor også er billige ved andre leverandører.
- Nem visuel indgangsvinkel til fokus produkter.
- Nem overgang fra fokus produkter til alle andre produkter = mere-salg.
- Søgeords optimeret = INGEN Frames.
Nogle af ovenstående ting, vil kræve et make-over af dit nuværende website, men jeg er ved per erfaring, at webmæssige markedsføringskroner er bedst givet ud, når der er fokus på brand og visuelle indgangsvinkler.
Jeg håber du kan bruge mit svar til noget :)
Med venlig hilsen
Thomas Vestergaard Nielsen
Ps.
Sjovt at skulle se dig herinde, det er efterhånden noget tid siden vi har tale sammen. Jeg håber at alt går vel :)