Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bruger jeg mine guldmønter bedst…..?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Bjarne

Jeg ville personligt ofre et redesign af dit website. Det trænger til et lidt mere professionelt præg, da det helst skal virke lokkende og samtidigt skabe en slags tryghed overfor kunden, da dit segment jo nok ikke er de mest erfarne i at handle over nettet.

/Rasmus

Fra Århus
Tilmeldt 30. Jan 06
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 14:44
Hej Rasmus,

Tak for meldingen, har du nogle konkrete forslag til hvad der skal gøres ?

Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:46
Jeg ville nok som det første overveje at fjerne frames. Selve farveskemaet er faktisk meget fint - det trænger bare til at blive "pudset af" og sat ind i et mere overskueligt layout. Rent grafisk bør dine billeder nok også hives op i en bedre kvalitet.

Håber det hjalp lidt. Hvis du skal have et nyt website, så skal du være velkommen til at kontakte mig.

Tilmeldt 27. Dec 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:46
Hej Bjarne

Her er et par konkrete forbedrings muligheder.

Produktet i din forretning vil være langt mere fordøjeligt, hvis det bliver pakket ind i et koncept. Nu ved jeg, at ordet "koncept" måske er lidt flyvsk, men på nuværende tidspunkt, bliver produkterne smidt i hovedet på den besøgende uden den store vejledning. Det er naturligvis også fint for dem, der ved hvad de vil have, men for dem der er i tvivl er det en skandale, for de forsvinder igen.

Konceptet skal i sin enkelthed gå ud på, at alle skal kunne finde produkter de får lyst til at plante. Kunderne skal inspireres og vejledes.

For et understøtte dette koncept SKAL følgende ting være på plads:

• Visuel indenditet der er nem at dyrke et brand over.

• Visuel indgangsvinkel til alle produkter og produktgrupper. Understøttet af den visuelle idenditet.

• Fokus produkter. Disse produkter vil hyppigt have meget lav avance, da det vil være de produkter der lokker kunder til og derfor også er billige ved andre leverandører.

• Nem visuel indgangsvinkel til fokus produkter.

• Nem overgang fra fokus produkter til alle andre produkter = mere-salg.

• Søgeords optimeret = INGEN Frames.

Nogle af ovenstående ting, vil kræve et make-over af dit nuværende website, men jeg er ved per erfaring, at webmæssige markedsføringskroner er bedst givet ud, når der er fokus på brand og visuelle indgangsvinkler.

Jeg håber du kan bruge mit svar til noget :)

Med venlig hilsen

Thomas Vestergaard Nielsen

Ps.

Sjovt at skulle se dig herinde, det er efterhånden noget tid siden vi har tale sammen. Jeg håber at alt går vel :)

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 04:07
Nu er det nok ikke de fleste penge du skal smide efter, at få det lavet din hjemmeside til en non-frame-version; det vil en billig programmør kunne gøre ret nemt.

Måske du hellere skulle bruge pengene på at invistere nogle "hotte" produkter; nogle produkter der gør din butik til noget særligt godt. Du skal måske også, til at starte med, finde en person, du kan snakke med dette om - et slags reklame-/udviklingsbureau.. [hint]). Din hjemmeside trænger også til et pift,selvom den fungerer fint som den er nu.

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:31
Hej Bjarne.

Jeg vil gerne banke dig med ud i vores næste n-brev til 100.000 forbrugere - free of charge! Du betaler udelukkende en procentdel, hvis vi skaffer dig ordrer på det. Det samme gælder på www.engodsag.dk - no cure, no pay. Jeg kan nævne, at butikkerne på vores site i november+december måned alene omsatte for et tocifret millionbeløb via ENGODSAG.DK. Smid mig en mail på jonathan@engodsag.dk hvis du vil vide mere.

Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:27
Spændende spørgsmål du kommer med...

Jeg mener kort og godt du bør gå "optimeringsvejen" - men som en langsigtet strategi. Få lavet din side søgemaskinevenlig og arbejd ud fra devisen om at det er en langsigtet investering - og garder dig så kortsigtet ind med AdWords.

Jeg har tilladt mig at kiggge lidt på din siden og andre i branchen og jeg tillader mig at konkludere at du sagtens kan opnå topplaceringer på relevante søgeord.

Kom i gang med et ordentligt linkbuildingprojekt - så er din $tore lykke snart gjort ...

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 21:40
Jeg er helt enig med Karsten

(Måske fordi det er mig - som kom til at bruge en gammel profil)

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 14:09
Hvordan bestiller man overhovedet en vare???? Jeg har sjældent set en butik hvor det er så svært. Har endnu ikke fundet ud af det...

Jeg foreslår flg.:

- få styr på din forretning før du bruger een krone mere på markedsføring - arbejd med optimering af din konvertering i shoppen og på sitet genrelt. Her kan du tjene ekstremt mange penge - med det nuværende udgangspunkt.

Derefter kan du:

- optimere dine Adwords kampagner

- introducere affilierede marketingtiltag fx Adpepper, adfair, Tradedoubler, MMMedier osv

- Arbejde med SEO

- m.m...

... Nu har jeg lige fundet ud af hvordan man bestiller en vare!! Hurra!! Man sætter curseren i et inputfelt og trykker enter.

Undskyld mig, men det er sgu for vildt... Start dog med at gøre det synligt og nemt!

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 14:13
Enig med Søren, men i første omgang skal du fjerne fejl på siden.

"Planteguiden -> afkrydsning af diverse plantesorter -> læg vare i kurv" (eller klik i antalfelt og enter) resultere i følgende fejl:

Kunne ikke udføre: SELECT DISTINCT p.NavnBotanisk, p.NavnDansk, p.PlanteID, p.TypeID FROM Plante p, Vare v, Leve_varer l WHERE p.TypeID = AND p.PlanteID = v.PlanteID AND v.VareNR = l.VareNR ORDER BY NavnDansk ASC 

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)