Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode ideer til markedsføring

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 3. Sep 05
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Den med at læse anoncer er ikke lige sagen - det vil tage for lang tid (For ikke at tale om udbringningen)

Ja, kunne også godt forestille mig at det ville blive en tidskrævende opgave.. Men det ville da være et godt fritidsjob for en skoledreng- eller -pige.. Og den slags kan jo fåes ret billigt :)

Æhem jeg kom lige til at læse det sidste indlæg jeg skrev - det lyder vist lidt ironisk

>>Men det er ikke ment sådan - jeg er faktisk rigtig glad for den ide du kom med kaliebe

Alt i orden - er da bare glad hvis du kan bruge ideen :)
Tilmeldt 3. Sep 05
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 21:45
Dato: 29-08-2006 20:03:33 Forfatter: Flyttemanden

Kom endelig med mere hvis det er - Din ide er genial

Så kommer jeg lige med lidt mere :)

Hvis du får opbygget et godt forhold til en af de lokale ejendomsmæglere (eller hvis du allerede kender en), kan det jo være at du kan få dem til at tilbyde et særligt tilbud på flytning hos dit firma som en del af deres pakke til kunderne. Hvis kunden, der skal have solgt en bolig allerede stoler på sin ejendomsmægler, vil han jo sikkert også vælge den flyttemand, han anbefaler. Hvis han så samtidig kan spare penge, er det jo bare bonus - og så får han en ting mindre at tænke på..

Ovenstående ide kan nok kun bruges, hvis du har en uafhængig ejendomsmægler i lokalområdet, som ikke er med i en af de store kæder..

Fra København
Tilmeldt 30. Aug 05
Indlæg ialt: 138
Fra  BARON & COMPANY reklamebureau, effektiv markedsføring i København Skrevet kl. 00:05
Hej Flyttemand,
Idéen du fik af Kaliebe med at ramme kundeemnerne ud fra boligannoncerne er måske nok ressourcekrævende, men givetvis ganske effektiv. Jeg ville da oveveje den nok engang, hvis jeg var dig...
Du kan jo også fyre alle de flyttebajere, som I alligevel ikke drikker, af på kontorfolket ved diverse institutioner mhp at få dem til at udlevere adresserne på nystartende studerende. Er der fx. en jysk adresse på en nybegynder ved Københavns Universitet er der sikkert dømt forældreboligkøb - og poden skal jo godt afsted, så Mor & Far tager måske nok også den sidste udgift til flytningen . Blot skrevet i spøg - at få data/adresser på den måde, er lige lovligt uldent i kanten .

Grundet brådne kar har en række brancher desværre ikke det bedste image/ry. Flytte-, rengørings- og telemarketingfirmaer er nogle af disse. Beklageligt for professionelle og seriøse firmaer, som dagligt må kæmpe for at opnå troværdighed og tillid i deres brancher. Det er derfor ekstra vigtigt at du - hvad end du beslutter dig for af markedsføring -  fremstår som et seriøst og prof. firma hvor tingene er i orden. Det udelukker dog bestemt ikke sjove/skæve/idérige tiltag.
Så også du søgte kommentarer til din hjemmeside (tråd: http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?mode=viewtopic&topicID=6551&num=20&pageNo=1 ). Den er vist en OM''er...! Jeg savner enkelthed/overblik og så et prof. design. Har ikke nået at pløje mig gennem tekstdelen. Vi har faktisk prøvet at give en af dine kolleger netop disse ting på hans lille web www.AtilB.dk . Lad mig gerne høre om du synes de er lykkedes. (Det er meningen man skal studse lidt over hovederne på forsiden - går naturligvis igennem på alle AtilB''s materialer).

Hiv fat i mig hvis du vil have hjælp til at få gang i tingene - uanset om det er logo, web, biludsmykning m.v.
Mvh
Søren Baron Rom

Masser af venlige hilsner
Søren Baron Rom, BARON & COMPANY reklamebureau, Rådhuspladsen 77, Kbh.

Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 06:30
Hvor når kikkede du på min side sidst? Jeg er kommet igang med at lave nogle tekster

Bla teksten til forsiden er ændret (Dog skal flyttekasser der er der væk)

Men jeg vil da godt høre hvad du syntes om teksterne på siderne

Forsiden - Flytteområder - FLyttebilen - Flyttekasser og Flyttevikar

Resten har jeg ikke fået kikket på endnu

Jeg kan godt lide den side du har lavet for A til B - Men jeg er ikke helt vild med hans priser

Jeg tager selv 500 kr for en mand - og sender aldrig en mand ud uden bil

Og 700 kr for 2 mand og bil

Hvis du taler med ham må du godt advare ham imod at gå længere ned i pris

Markedet er snart så langt nede at der ikke er nogle der kan leve af det

Det er det der med di brodne kar - Der er nogle der køre uden forsikringer - og klart nok kan de køre billigere end alle os andre

Desværre domper di priserne mere og mere i samarbejde med deverse kurerbiler der ikke har skabt begreb om at flytte

Jeg vil da gerne have et prisforeslag på hvis du skulle lave de tæng jeg nævnte i sidste indlæg - Indklusiv bilen?

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 23:15

Hos www.sun-print.dk kan du bestille badge-magneter til at sætte på køleskabet til en rimelig pris. Hvis man bruger dem som merchandise og de bliver hængt op på folks køleskabe er det en reklame som får stor effekt, da de ofte bliver hængende længe.

Jane Mørch www.sun-print.dk

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)