Vi flytter jo folk til og fra alle hjørner af landet - så hvis alle skal have skal jeg til at finde et pizzaria i alle byer (Som laver gavekort)
Det bliver besværligt
Og hvem skal betale? i mit firma er der kun en til at betale og det er kunden
så hvis de skal have pizza skal jeg sætte timeprisen op - Og mon ikke heller folk vil spare pengene på flytningen også selv bestemme hvor de vil have pizza fra?
Derud over er det ikke "Makedsføring" men "kundepleje"
De skal jo have brugt os for at få gavekortet - så det trækker ikke nye kunder til
(Og jeg tror heller ikke at der er mange der vælger flytteforretning udfra hvor go´deres pizza er hehe)
Nu har jeg beslutte hvilke markedsføring jeg vil kaste mig ud i
1 jeg skal have lavet et logo - Det har jeg skullet længe hehe
2 Jeg skal have reklame på bilen - Det har også været planen længe (Men jeg havde jo ikke et logo hehe)
Så til de nye ideer
3 jeg skal have lavet køleskabsmagneter og nøgleringe med logo og telefon nr samt eventuelt navneskilte til døren
(Skal gives til alle kunder som indflytter gave)
4 jeg skal have en tidligere kolega (Fra Cirkus branchen - hehe jeg har også haft et cirkus... Det var tider - hold da KÆFT HVOR VAR JEG PÅ RØVEN) til at lave et reklame show som jeg kan forære/Sponcorere byfester også videre med - Altså et stærkmands show med udgangspungt i min forretning - det vil folk huske og det er billigt - Han kommer jo også i avisen Yiier hvor det går
- Jeg har også overvejet et still billede på den lokale tv station bare 15 sek en gang i mellem uden for primtime
Jeg vil stadigvæk gerne have flere gode forslag - og kritik af de nævnte ideer?
Jeg mangler også priser på diverse magneter og nøgleringe hvis der er nogle der har erfaringer?
Ved ikke om det er noget, som alle allerede gør inden for flyttebranchen, men hvis det var mig, ville jeg da mene at følgende rammer lige ned i målgruppen:
- Lav et standardbrev/flyveseddel med lidt info om dit firma, evt. med et standard/''særtilbud'', prisinfo el.lign.
- Få fat i samtlige kataloger/annonceaviser fra de lokale ejendomsmæglere (eller kig på deres hjemmesider) hver uge, og kør så ud til alle huse der er til salg, og smid dit brev i deres postkasse.
Med den model er du i hvert fald 100% sikker på at nå ud til nogen, der skal flytte lige om lidt - så er det jo bare om at levere den mest attraktive service :)
Fandme en smart idé, fra Kaliebe! Det kan vist kaldes præcis markedsføring!
Har før handlet magneter med Buttons.dk og det spillede bare. Han sender gerne en prøve inden I handler. (men jeg kan se at han holder lukket til 1/9)
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Din ide om bolig aviserne er faktisk rigtig god Jeg skal have fat i homo og EDC og klemme en anonce ind i deres avis - det er der fame aldrig nogen der har tænkt på før dig!!!
BIG APALUS til dig - Den bliver brugt
Hvis du kan komme med flere så spyt ud
Den med at læse anoncer er ikke lige sagen - det vil tage for lang tid (For ikke at tale om udbringningen)
Men Kolibri - Du fløjter beder en du synger..... Men du synger fremragende
Kom endelig med mere hvis det er - Din ide er genial