Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig webshop

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

GevinstGaranti:

Fashion-Seller:

GevinstGaranti:

Fashion-Seller:

GevinstGaranti:

Alternativt kan du tage imod Paypal, der kan folk også bruge deres Visa. Der er ikke så mange der bruger det i DK, men Paypal er oversat til dansk for nyligt og rimelig nemt at sætte op.

Jeg tror sikkerheden for forbrugeren er den samme, jeg har både fået lænset et Visakort og en Paypalkonto og begge gange har jeg fået mine penge retur. Det gik faktisk hurtigst med Paypal.

Sikkerheden er 100% den samme forudsat at det er en kreditkort transaktion og ik Paypal penge du køber...

Nu er det nogle år siden, men så vidt jeg husker var det penge, som allerede stod på min Paypalkonto. Jeg opdagede det dog samme dag, da jeg modtager en mail ved hver overførsel.

Det har noget at gøre med hvordan pengene ender på din konto. Sætter du dem ind selv, dvs overføre dem fra dit kreditkort til din paypalkonto, for derefter at købe for dem, så er de ik dækket. For ved denne form køber du de famøse Paypal-money og dermed dækker sikkerhedsgarantien ik. Men det er er jo reelt ingen der gør mere, med mindre de er virkelig old school...

Mener slet ikke det er muligt at indsætte egne penge, men man kan selvfølgelig have penge til at stå fra en overførsel fra en anden bruger. Jeg mener det var det jeg havde dengang og dem overførte de bare tilbage på min konto.

Det er muligt men ingen bruger det reelt mere... De sidste tal vi fik fra Paypal i Tyskland sagde under 0,5% af alle transaktioner...

Og penge der står på kontoen er selvfølgelig sikret af Paypel.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 00:22
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

fstrade:

Jeg skal bruge en billig webshop og opsætning af denne.

Pris max. 1000 Dkk incl moms

Jeg har domain + webhotel

Opgaven haster da jeg har produkterne men min leverandør er sprunget fra opgaven.

Håber nogen kan hjælpe.

Inden vi kommer ud i en længere diskussion om paypal...

1) Gå til magentohotel.dk og få dem til at oprette en shop til dig. Dette koster dig desværre alle dine tusinde spir

2) Find en gratis template

3) Invester lige 25$ mere på denne bog så du ved hvordan du administrerer din nye shop.

4) Læg produkter ind i din shop og tjen penge Smile

Hvis du kan skrabe 10.000 sammen kan vi ordne det hele for dig inklusiv et unikt design og betalingsgateway (modtag dankort).

Tilmeldt 3. Jun 09
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 10:36

Hej Rasmus,

Det lyder næsten simpelt :-) Men er rimelig ringe til det med it, så det går sku nok ikke. Men ellers tak for hjælpen.

Kan man sætte sådan en gratis template op på mit eget webhotel hos surftown ?

mvh

Frederik

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 10:48
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

fstrade:

Magento stiller ret store krav til serveren og helt specifikt kræves at PHP safe mode er sat til OFF. Du skal derfor ikke regne med at kunne køre Magento på dit webhotel hos Surftown.

osCommerce kan du nok godt få til at spille hos Surftown.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:01

Hej fstrade,

Nu bliver jeg sikkert sablet ned af alle de mange Magentofans, der er herinde; men hvad med PrestaShop? Jeg satte en op for et par uger siden, og det gik virkelig nemt - jeg er ikke ret kyndig mht. database udover at rette lidt i dem i PHPMyAdmin. Presta har sikkert ikke ret mange muligheder i forhold til Magento, men er man ikke IT-kyndig og vil have noget, der er nemt at klikke rundt i, synes jeg den virker helt fint.

Du skriver ikke noget om dine produkter, men er det ofte køb under 50kr, kan du med fordel bruge Micropayments som betalingssystem, hvis du vil undgå dyre PBS regninger.

mvh,
Peter

Tilmeldt 3. Jun 09
Skrevet kl. 11:20

prestashop er da bestemt også en mulighed, kender ingen af dem så bare de virker :-)

Tilmeldt 3. Jun 09
Skrevet kl. 11:21

mine produkter koster fra 50 og op til 200

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:17

fstrade:

Hej Rasmus,

Det lyder næsten simpelt :-) Men er rimelig ringe til det med it, så det går sku nok ikke. Men ellers tak for hjælpen.

mvh

Frederik

Det er det også. Grunden til at du skal kaste dine penge efter et godt webhotel skyldes også at de kan hjælpe dig med din shop. De installerer dansk sprogpakke, og hvis du spørger dem pænt kan du også få dem til at installere en evt. gratis template du måtte finde.

Magento stiller forholdsvis store krav til dit webhotel, og her kan surftown desværre ikke bruges.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:44

Hej

Prøv evt at kigge på DanDomain

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 09:07

ThomasVJ:

fstrade:

Magento stiller ret store krav til serveren og helt specifikt kræves at PHP safe mode er sat til OFF. Du skal derfor ikke regne med at kunne køre Magento på dit webhotel hos Surftown.

osCommerce kan du nok godt få til at spille hos Surftown.

osCommerce kører fint på vores servere, se evt. http://surftown.dk/webshop. Senere på året lancerer vi desuden en ny hosting-løsning, der også kan håndtere Magento.

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)