Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af mailadresser?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,8 stjerner givet af 4 person

Er der nogen der har erfaring med lovligt køb af mail adresser? Jeg tænker i kvalitet og pris?

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 18:02

Du køber bare løs....

Jeg kan godt generere et par millioner email-adresser i varierende kvalitet.

Hvad jeg derimod ikke kan skaffe dig er tilladelsen til at sende til modtagerne, da denne nemlig er personlig indgået imellem de to samtykkeparter og derfor ikke kan videregives eller sælges, men kræver at der indgåes et nyt samtykke mellem de nye samtykkeparter, hvilket reelt svarer til at man lige så godt selv kan indhente den i første omgang.

Jeg kan derimod sælge dig information om et websitelink hvor du helt gratis kan finde telefonnumrer til folk og firmaer i forskellige kategorier, som du så kan ringe og spørge om de vil modtage e-mails fra dig. Det skal kun koste dig 2 kasser øl.

Frisk? ;-)

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Skrevet kl. 18:21
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Haha, havde nu ikke tænkt mig at skulle side og ringe ud for at få lov at sende mails ud:) så kan det nok bedre betale sig at lave en konkurrence med mail tilmelding..

Hvad er det i laver hos ebrev.info og hvad kan i helt præcist hjælpe med hvis man gerne vil udsende nyhedsbreve?

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Skrevet kl. 18:26

kan man ikke købe mails med tilhørende tilladelse til at sende nyhedsmails ud?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

alternativt kunne du købe en reklame plads hos nogen der har et stort nyhedsbrev.

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Skrevet kl. 18:33
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Christian Senna:

alternativt kunne du købe en reklame plads hos nogen der har et stort nyhedsbrev.

Ja det kunne man jo selvfølgeligt, men det ville jo være lidt sjovere at have et selv:)

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 18:37

NRJ Media:

Er der nogen der har erfaring med lovligt køb af mail adresser? Jeg tænker i kvalitet og pris?

Man siger jo oftest ja til at modtage nyhedsbreve fra et bestemt firma eller en bestemt webside.
Så med mindre du køber hele firmaet - eller hele websitet, hvor de har tilmeldt sig, så kunne jeg ikke forstille mig at det lovligt...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:37
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

NRJ Media:

Det hjælper ik noget at give sig selv stjerner, ud over det er totalt utroværdigt... Bare et råd...

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 18:38

NRJ Media:

Christian Senna:

Ja det kunne man jo selvfølgeligt, men det ville jo være lidt sjovere at have et selv:)

GratisSnoller.dk har sin egen survey (undersøgelse/konkurrence) hvor der er andre end dig der køber. Det gør også at prisen ligger på 1 - 2 kr.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Opret en dating profil med en storbarmet blondine der giver udtryk for hun er løs på tråden, så har du hurtig god database Stick out tongue

DETTE ER EN JOKE SKAL IKKE TAGES SERIØST

Og jeg fratager mig ansvaret hvis folk benytter sig af dette, som jeg er ret sikker på er et lovbrud hvis det benyttes kommercielt.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)