Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har jeg fat i noget med denne side?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Jeg syntes at lige nå man ser hjemmesiden så linger den en hjemmeside fra en tattoo butik, men heller ikke sikkert jeg har forstand på det. Smile

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:39

IT-Konsulenten:

martinheiss:
.....bla af hensyn til søgemaskine......

Synes jeg så lige vil gøre dig opmærksom på at du skal sørge for at de forskellige søgemaskiner ikke får indekseret nuværende side, da du ellers senere kan ende ud i noget duplicate content, når du flytter siden til det rigtige domæne. (Søgemaskinerne vil så tro at det rigtige domæne bare er en kopi af http://bacnn.mwc.com.vn/smoothgift/)

Læs f.eks. Rosenstand og deMib's gratis SEO bøger....

Der er pt ikke meget indhold på siden da det er en flash film. Derfor er der heller ikke stor sandsynlighed for at det bliver indekseret som duplicate content (slet ikke hvis designet impl. som html og javascript som Martin indikerer længere oppe)

Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 12:39

he he tattoo.

Den havde jeg ikke hørt før. Men det kan der nok være noget om, tror dog der mangler lidt skellet og blodrød kniv.

Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 12:40

Tak Rasmus. (-:

Godt at se du følger med i denne tråd.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 14:38

Gansk folt side du har der YesYes men jeg vil også sige at du skal lave mand om til blå evt en mørke blå men en mellem blå vil også gøre det  men hold dig fra baby blå og de lysere farver blå

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 23:10

Hold kæft hvor ser det godt ud :-)

Jeg er vild med skyggen under siden, som får siden til at svæve i browser vinduet.

Jeg vil giver folk ret mht. blå til mænd. Jeg synes, at det ser helt forkert ud, at de to andre virkelig træder frem, da de indeholder farve, mens "mænd" falder alt for meget tilbage, da den bare er grå. Alternativt kunne I prøve med en grøn farvenuance - måske vil det se godt ud.

Med venlig hilsen

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 23:14

KOMMER... er det som stjæler mine øjnes opmærksomhed..

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)