Synes jeg så lige vil gøre dig opmærksom på at du skal sørge for at de forskellige søgemaskiner ikke får indekseret nuværende side, da du ellers senere kan ende ud i noget duplicate content, når du flytter siden til det rigtige domæne. (Søgemaskinerne vil så tro at det rigtige domæne bare er en kopi af http://bacnn.mwc.com.vn/smoothgift/)
Læs f.eks. Rosenstand og deMib's gratis SEO bøger....
Der er pt ikke meget indhold på siden da det er en flash film. Derfor er der heller ikke stor sandsynlighed for at det bliver indekseret som duplicate content (slet ikke hvis designet impl. som html og javascript som Martin indikerer længere oppe)
Gansk folt side du har der men jeg vil også sige at du skal lave mand om til blå evt en mørke blå men en mellem blå vil også gøre det men hold dig fra baby blå og de lysere farver blå
Jeg er vild med skyggen under siden, som får siden til at svæve i browser vinduet.
Jeg vil giver folk ret mht. blå til mænd. Jeg synes, at det ser helt forkert ud, at de to andre virkelig træder frem, da de indeholder farve, mens "mænd" falder alt for meget tilbage, da den bare er grå. Alternativt kunne I prøve med en grøn farvenuance - måske vil det se godt ud.