hej er der nogen der ved om der findes nogen sider med ca timepriser for selvstændige jeg ved godt er der ikke er nogen firmaer der oplyser deres priser pga af konkurence men er der ikke et sted hvor man kan finde vejl. priser man kan bruge til at regne på det drejer sig om entreprenør inden for gravning |
timeløn
Kunne dog forestille mig at det svinger meget afhængigt af udstyr, hvis det kun er inden for det område du beskriver... Men prøv at finde nogen af dem der gør det samme, og ring og hør dem hvad det koster. Ring evt med hemmeligt nummer, så det ikke pludselig ender med en underlig situation. |
Jeg plejer at give i omegnen af 400 kr. ex moms for en rendegravermand med rendegraver - en håndmand koster godt et par hundrede herovre hos mig. mvh Hans |
|
|
Hej Webber Jeg ved, at der er nogle i Nordjylland, som har givet 450 kr ved en maskinstation. Du kunne evt. ringe rund som "privat mand" og spørge om priserne.Men det kommer jo også an på udbuddet:-) Hvorfor ikke lave tingene på fast tilbud, hvor du kan? Det gør det nemmere at skjule priserne, og kunderne bliver ikke overrasket over prisen. |
> Håndmand 215,- I København koster et håndjob mindst 500 :) |
|
|
Joh, måske, men se f.eks her: http://www.masseyferguson.com/agco/mf/da/products/tractors/arable/8400_full05.jpg 315 HK lige mellem benene - det er da noget. mvh Hans |