Hej Aminoer
Jeg er på jagt efter et tilbud fra et firma, der kan udvikle en ny type jobportal til mig. Opgaven er vurderet til ca. 4 udviklermåneder, så det er et større projekt – men jeg vil selvfølgelig helst have det klar til brug i går... ;o)
Jeg har både interesserede kunder og en sælger på hånden, så der skal helst ikke gå for lang tid, før sitet bliver lanceret. Derfor har jeg brug for en leverandør med flere udviklere, der kan arbejde på projektet på samme tid.
En vigtig ting: Jeg har talt med kunder, der står på spring for at være med, men jeg kan selvfølgelig ikke fakturere dem før sitet er lanceret. Derfor håber jeg på et tilbud fra dig, hvor jeg kan skyde i hvert fald størstedelen af betalingen til mindst 1 måned efter lancering. Jeg kan sagtens betale en del undervejs, men jo mere af betalingen, jeg kan skyde – og jo længere jeg kan skyde den – jo mere interessant er dit tilbud.
Jeg er blevet anbefalet at få lavet sitet i .net, så det vil jeg foretrække – men jeg kan godt overbevises om andet… ;o) Og så satser jeg på at du/I arbejder efter SCRUM-metoden…?
Jeg har lavet en kort (5 sider) beskrivelse af sitets funktioner mv., som jeg kan sende, hvis du har brug for flere detaljer. Til info er designet ved at blive lavet netop nu, så det er ikke en del af opgaven – selvom det selvfølgelig skal implementeres.
Jeg håber at få nogle gode tilbud/forslag fra jer. :o)
:o) Rie
|
Hej Rie
Jeg har 3 måske 4 udviklere på hånden der er klar til at gå igang igår, vi har blandt andet lavet https://www.keepit.com , det var også en opgave der skulle leveres "igår". Mht. betalingen må vi jo finde en måde at gøre det på så det kan lykkedes for begge parter at få det til at nå rundt.
Hiv fat i mig på mmc@mc-solutions.dk eller 41 28 28 08
Dbh
Mikkel