Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan I udvikle en ny type jobportal til mig? Helst i går?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er på jagt efter et tilbud fra et firma, der kan udvikle en ny type jobportal til mig. Opgaven er vurderet til ca. 4 udviklermåneder, så det er et større projekt – men jeg vil selvfølgelig helst have det klar til brug i går...   ;o)

Jeg har både interesserede kunder og en sælger på hånden, så der skal helst ikke gå for lang tid, før sitet bliver lanceret. Derfor har jeg brug for en leverandør med flere udviklere, der kan arbejde på projektet på samme tid.

En vigtig ting: Jeg har talt med kunder, der står på spring for at være med, men jeg kan selvfølgelig ikke fakturere dem før sitet er lanceret. Derfor håber jeg på et tilbud fra dig, hvor jeg kan skyde i hvert fald størstedelen af betalingen til mindst 1 måned efter lancering. Jeg kan sagtens betale en del undervejs, men jo mere af betalingen, jeg kan skyde – og jo længere jeg kan skyde den – jo mere interessant er dit tilbud.

Jeg er blevet anbefalet at få lavet sitet i .net, så det vil jeg foretrække – men jeg kan godt overbevises om andet…   ;o)

Og så satser jeg på at du/I arbejder efter SCRUM-metoden…?

Jeg har lavet en kort (5 sider) beskrivelse af sitets funktioner mv., som jeg kan sende, hvis du har brug for flere detaljer. Til info er designet ved at blive lavet netop nu, så det er ikke en del af opgaven – selvom det selvfølgelig skal implementeres.

Jeg håber at få nogle gode tilbud/forslag fra jer.   :o)

:o)   Rie

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:35

Hej Rie

Jeg har 3 måske 4 udviklere på hånden der er klar til at gå igang igår, vi har blandt andet lavet https://www.keepit.com , det var også en opgave der skulle leveres "igår". Mht. betalingen må vi jo finde en måde at gøre det på så det kan lykkedes for begge parter at få det til at nå rundt.

Hiv fat i mig på mmc@mc-solutions.dk eller 41 28 28 08

Dbh

Mikkel

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 13:36

Hej Rie

Vil du ikke sende dokumentationen til mig på Thomas@aboutweb.dk . Så skal jeg nok komme med et super tilbud til dig

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:41

Hej Rie

Jeg vil også gerne havde lov at give et tilbud. Kan du ikke ringe til mig på 26 37 79 13, jeg vil gerne tage en indledne sludder med dig inden vi sætter det store tilbudsskriverier igang.

PS: Fedt at du ønsker at bruge Scrum, det er efter min mening den mest sikre vej, til at sikre at man får værdi ud af sin udviklings investering.

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 13:43

Hej Rie

Denne opgave kan vi loese, og maaske hurtigerer, alt efter den aftale vi indgaar. Opgave bliver loest med dansk projekt ledelse..

Du kan ringe til mig paa 5280 7156 eller sende den projekt beskrivelse du har udarbejdet saa kommer vi med at bud. Min email er durian79@gmail.com skal du have projektet op og ligge paa dine egen server, saa kan vi saette den op for dig, samt sikre vedligeholdelse og sikkerhed loebende.

Hvis du sender projekt beskrivelsen kan vi kigge paa det og komme med en vejledende pris.

Hilsen Michael Jacobsen

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:48

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 13:57

Hold da op, det gik stærkt! 5 mulige leverandører på 20 minutter...! Det kan jeg lide...   ;o)

Jeg har sendt beskrivelsen til de 4, der har skrevet en mailadresse.

Peter Lundsby, jeg har prøvet at ringe til dig, men du var åbenbart ikke lige ved telefonen. Jeg prøver dig igen senere.   :o)

Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 13:58

Hej Rie,

Jeg vil ligeledes gerne byde ind på opgaven. Du er velkommen til at sende din specifikation til jacob@incremental.dk.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:59

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 14:11

Hej Rie

Vi arbejder i forvejen med XP/SCRUM og med jobløsninger. Jeg vil meget gerne læse din beskrivelse, vil du sende den til jesper@ilias.dk.

// Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)