|
Så er vi kommet med på iTunes Podcasting Directory - så hvis du bruger iTunes (gratis musikprogram) kan du nu finde og abbonere på vores show: Strike Point. Du kan naturligvis også hente de gratis downloads af alle prigrammerne direkte fra www.webmasterradio.fm - arkivet.
Det du skal gøre er, at gå til Podcasting Directory i dit iTunes program og søg på "European SEO" vi er det eneste feed der dukker op :)
Og læg så lige mærke til en ting - vores show er markeret som "EXPLICIT" ... wonder why hehehe. Faktisk ser jeg det som et kvallitetsstempel at vi med vores Europæiske show bliver rubriceret som "EXPLICIT" af et corporate Amerikansk selskab som Apple - jeg er stolt at vores, Nordeuropæreres, håndtering af "free speech" og hvis amerikanerne så vil kalde det EXPLICIT så er de sgu velkommen. Dave og jeg har ry for at sige tingene lige ud af skuffen og det bliver der ikke lavet om på.
Strike point er et SEO-show som Haward Stern ville have lavet det - hvis han var til den slags. Han måtte jo også forlade almindelig US broadcasting (jeg fik så desværre ikke de $500 for kontrakten som den kære Howard fik af Serius for nyligt - for en 5 årig aftale!)