Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investering - År til Dato 44,48%

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tomas J. Krogh Petersen:

@Fashion-Seller:

Alle konti hos FXCM står på en 'segregated account' dvs at de står på en adskilt konto hos HSBC i England, som i øvrigt er Europas største bank og en af verdens største. Skulle FXCM mod al forventning går konkurs kan kundes penge ALDRIG blive rørt for at betale et evt underskud hos FXCM.

Skulle HSBC også mod al forventning gå konkurs, er kunden stadig sikret da der er tale om 'segregated accounts' hvilket vil sige at det er kundes sær eje. Så kan du jo gå ned i din lokale bank og spørge om du har samme sikkerhed for dine penge hos dem, skulle de gå konkurs.

Derfor er din påstand om at vi er løgner meget forkert, og jeg syntes du burde undersøge sagen lidt dybere før du kaster dig ud i den form for beskyldninger, især mod nogle af de største og mest professionelle broker og banker på verdens plan.

Hvis ikke du kender begrebet 'segregated account' kan du slå det op for at få den rette betydning af ordet.

Undskyld men hvordan kan du sidde, som rådgiver og fortælle folk noget som ik er sandt? Du mener at jeres sikkerhed er bedre end en statsgaranti? Hold da op...

Til orientering så er HSBC verdens 3. største bank, men de har jo ret av i økonomien ik ;D Eller det ved du vel...

Og hvis de omtalte 'segregated accounts' er så sikre, hvorfor kan alle dem som har penge i klemme i Lethman Brothers, så ik bare få dem ud? Jeg kender ik reglerne omkring 'segregated accounts', men finder det sjovt at der findes 2 eksempler i USA (Lethman Brothers og Merrill Lynch), hvor folk ik kan få deres "sikre" penge ud af den dårlige del af banken, og hvor det ser ud til at alle de "sikre" penge indgår i konkursboet af den dårlige del af begge banke.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er godt nok dyrt. I tager 2 % om året uanset om i gør jeres arbejde godt og hvis i så gør det, så vil i have 1/3 af pengene..
God damn, jeg har aldrig hørt noget lignende.

Dbh Martin

Fra Kbh
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi rådgiver på ingen måde noget det er forkert. Segregated accounts er den absolut sikreste måde at have sine penge på. Den danske indskydergaranti som der ydes i denne såkaldte 'finanskrise' dækker kun din penge indtil den 30.10.10.

HSBC har ikke mere av, i økonomien end alle andre banker har. Der er vel ingen banker som ikke er mærket af den uro der har været på de internationale markeder.

Nu skal hverken FXCM eller HSBC prøve at forklare sig ud af hvordan de gør i America. Men jeg vil med ret stor sikkerhed sige at de i USA ikke har 'segregated accounts' men derimod 'seperated accounts' hvilket er langt fra det samme. Så er pengene nemlig ikke en sær eje, og kan derfor indgå i bankens budget. Dette er højst sandsynligt det der er sket for både Lehman og Merril.

'Segregated accounts' er sikret som sær eje og beskyttes under bl.a. det engelske finanstilsyn FSA, hvor der er meget faste regler omkring hvordan man driver en bank.

 

Men jeg syntes du er kommet langt væk fra hvad dette emne startede med, nemlig en professionel investering som er et rigtig godt alternativ til den normale aktie portefølje. Men du er sikkert slet ikke interesseret i det emnet gik ud på og vil heller lave en masse ballade.

Vi står for et godt og solidt firma som på ingen måde har lyst til at tage røven på folk. Hvorfor skulle de dog det? FXCM tjener ingen penge ved mindre kunden gør.

Derudover så vil et firma som FXCM som er reguleret  hos NFA, FSA, SFC og  ASIC (Branchens egne  regulatorer rund om i verden, hvis du skulle være i tvivl) og omsætter for 3,2 millader om dagen tillade at de havde folk ude som sagde noget forkert. Alt vores materiale går igennem dem via nogle meget faste regler for hvad der må skrives og siges.

Skulle du ønske yderlig information omkring hvordan en investering kunne se ud, og hvad der er af risiko profil så er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os.

@Martin:

Sådan er forholdne, og det skammer hverken FXCM eller vi os over. Det er ikke dyrere end så mange andre investerings selvskaber.
Du er tilgengæld også sikker på at få den bedste service 24/7, aktiv professionel handel med nogle af de største og absolut bedste aktører på marked.

DU har i øvrigt selv på et tidspunkt nævnt at kvalitet koster måske lidt mere, men man får så også bare det mere. Igen, du kan jo spørge dig selv om hvor du kan få en aktiv handel i din portefølje som er billigere!?

 

Alt om forex (valutahandel) - Se også vores managed account program

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

I skriver at i napper 2 % uanset om i laver værdi for kunden, hvordan kan det blive til at i kun tjener penge hvis kunden gør? Er det mig der ikke forstå jeres tilbud?

Hvordan er jeg sikker på at jeg får den bedste service? Jeg kender jer ikke, det eneste jeg er sikker på er at det koster mig penge uanset hvad der sker.

Kvalitet koster, men 1/3 af værditilvæksten syntes jeg lyder uendelig dyrt.

Dbh Martin

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tomas J. Krogh Petersen:

Vi rådgiver på ingen måde noget det er forkert. Segregated accounts er den absolut sikreste måde at have sine penge på. Den danske indskydergaranti som der ydes i denne såkaldte 'finanskrise' dækker kun din penge indtil den 30.10.10.

HSBC har ikke mere av, i økonomien end alle andre banker har. Der er vel ingen banker som ikke er mærket af den uro der har været på de internationale markeder.

Nu skal hverken FXCM eller HSBC prøve at forklare sig ud af hvordan de gør i America. Men jeg vil med ret stor sikkerhed sige at de i USA ikke har 'segregated accounts' men derimod 'seperated accounts' hvilket er langt fra det samme. Så er pengene nemlig ikke en sær eje, og kan derfor indgå i bankens budget. Dette er højst sandsynligt det der er sket for både Lehman og Merril.

'Segregated accounts' er sikret som sær eje og beskyttes under bl.a. det engelske finanstilsyn FSA, hvor der er meget faste regler omkring hvordan man driver en bank.

 

Men jeg syntes du er kommet langt væk fra hvad dette emne startede med, nemlig en professionel investering som er et rigtig godt alternativ til den normale aktie portefølje. Men du er sikkert slet ikke interesseret i det emnet gik ud på og vil heller lave en masse ballade.

Vi står for et godt og solidt firma som på ingen måde har lyst til at tage røven på folk. Hvorfor skulle de dog det? FXCM tjener ingen penge ved mindre kunden gør.

Derudover så vil et firma som FXCM som er reguleret  hos NFA, FSA, SFC og  ASIC (Branchens egne  regulatorer rund om i verden, hvis du skulle være i tvivl) og omsætter for 3,2 millader om dagen tillade at de havde folk ude som sagde noget forkert. Alt vores materiale går igennem dem via nogle meget faste regler for hvad der må skrives og siges.

Det var da en underlige måde, at dreje sagen rundt på. Jeg gør opmærksom på, at din salgstale indeholder MEGET grove og fejlagtige informationer, men du vælger at prøve på at få mig til at se ud som en ballade mager... Er det ik dig der har skrevet teksten, og lavet fejlen?
Det med sikre penge holder ik en meter, og det ved du os godt selv... Derfor er det os uetisk at markedsføre ens produkter på den måde, da det er direkte vildledning, og tvivler faktisk på det er lovligt...
Og ja statsgarantien i DK løber til 2010, men bliver med garanti forlænget, ligesom det sker i alle andre lande i EU.
Men som det ser ud her og nu, er penge i banken indtil 2010, det mest sikre i hele verden og hele universet!!!

HSBC overlever ene og alene på statsgarantier fra den engelske stat. Fjernes disse krakker banken. Alligevel påstår du stadigvæk at det er mere sikkert at placere pengene hos jer, fremfor i en Engelsk bank, hvor staten garanterer fuldt ud. Øhhh...
Og jo HSBC har rigtig ondt i økonomien. Roskilde Bank eller Danske Bank er peanuts ved siden af...

Dernæst så læs evt lidt om Lehrman Brothers og Merrill Lynch, og deres krak. Du mangler helt klart lidt info, og sjovt jeg ik er den eneste der skrive de fakta om Lehrman, så mon ik der er noget om snakken...

Og gider du sige hvor jeg har påstået i tager røven på folk? Vil meget gerne se et citat. Jeg har tydeligt bevist at din markedsføringstekst ik er sand, men har på intet tidspunkt kommenteret jeres firma eller jeres produkter. Skal vi ik evt holde os til det som der er problemet, fremfor at begynde at påstå noget om hinanden?
Ellers læs indlægget igen!!!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle,

Denne her tråd den interesserede mig ganske meget eftersom at jeg gennem de sidste mange år har været inde i diverse markeder hvad handel angår. Dette gælder også FOREX markedet.

Jeg må sige at det ikke er ualmindeligt at høre om afkast som er væsentligt højere end jeg har set her. Jeg synes det er fornuftige tal der er blevet lagt på bordet.

Jeg kan se at der er en del uenighed om hvorvidt segregated accounts er bedre end statsgarantien. Jeg ville som handler til HVER EN TID vælge segregated accounts. Det ville jeg af den simple årsag at mine penge ikke vil blive dækket hvis det står på et broker firmas konto (hvilket var hvad der skete i Lehman og Brothers sagen)

Nu ved jeg ikke om der er nogen der har gjort sig den ulejlighed at sætte sig ind i hvad segregated accounts i virkeligheden er? Jeg har valgt at inkluderer en kort definition:
En konto som er separat fra brokerens firma konti. Segregated accounts (separate konti) holder kundens midler så hvis et broker hus bliver insolvent (går konkurs), vil kundens midler hurtigt kunne spores og vil ikke være bundet op i en tvist i en længere periode. Det betyder at i enhver situation vil kundens penge være sikret.

For resten synes jeg ikke at det er særlig venligt hverken at skrive løgnere eller balladmagere eller noget i den stil. Vi er vel for søren professionelle voksne mennesker (skulle jeg mene :)) og bør ikke tage noget personligt. Jeg skulle mene at vi alle er for store til den form for tone? Eller er jeg forkert på den?

@Fashion-Seller
Udover det mener jeg ikke efter at have læst den initierende artikel at der er nogen som helst MEGET grove og fejlagtige informationer.

@Martin
Så vidt jeg har forstået er det 2% af de 6% ikke 33% af de 6% (correct me if I am wrong)

@Jonas
Hvad mener du egentligt med om hvorfor de ikke bare scorer overskuddet selv?

@Søren
Hvorfor kigger du kun på hvor mange gebyrer du skal betale i stedet for at se på hvor mange penge du reelt kan tjene. Indtjeningen er væsentligt bedre end i bankerne som måske giver 3% på deres højrisiko konti maks. (hvor du også kan tabe det hele og også skal betale gebyrer).

Hvis der er nogen der skulle have lyst til at læse lidt om Lehman og Brothers konkurs situation var det reelt sådan at de penge som var kundernes penge ikke stod på segregated accounts. De fleste troede at det forholdt sig således men kundernes midler blev "desværre" eller hvordan man kan sige det sat ind på firmaets konti hvilket naturligvis er hvorfor de ikke blev tilbagebetalt på kundernes konti ved konkurs. Det var for manges synspunkter en ret så uheldig situation.

Jeg har oplevet gennem mine mange års erfaring at det oftest er når kisten er tom at hestene bides. Det er som regel også det der gælder sig når vi taler investeringer. 30,000.00$ er småpenge i FOREX investeringer. Så hvis man ikke helt er på bølgelængde med de gebyrer der bliver taget eller hvis ikke helt man kan se den positive side af mønten bør man ikke gå ind i investeringer. Det er blandt andet en af "hovedreglerne" så og sige i al form for investeringer. Hvis man ikke kan sove om natten fordi man bekymre sig for sine penge så vent med at gå i gang eller start med et større beløb. Hvis det viser sig at man ikke på noget tidspunkt føler sig tryg ved at have pengene ude i et højrisiko spil så er min erfaring igen at man skal holde sig væk fra det og sætte pengene i banken og nøjes med det som der kan komme ud af det. Obligationer er en god ide hvis man ikke har nerver til det andet.

Nå jeg vil smutte - håber vi kan føre en konstruktiv dialog videre i stedet for at skulle hakke på hinanden.

Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skulle naturligvis have stået "vent med at gå i gang eller start med et mindre beløb".

My bad Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

jazzmaker:

For resten synes jeg ikke at det er særlig venligt hverken at skrive løgnere eller balladmagere eller noget i den stil. Vi er vel for søren professionelle voksne mennesker (skulle jeg mene :)) og bør ikke tage noget personligt. Jeg skulle mene at vi alle er for store til den form for tone? Eller er jeg forkert på den?

@Fashion-Seller
Udover det mener jeg ikke efter at have læst den initierende artikel at der er nogen som helst MEGET grove og fejlagtige informationer.

Hvis der er nogen der skulle have lyst til at læse lidt om Lehman og Brothers konkurs situation var det reelt sådan at de penge som var kundernes penge ikke stod på segregated accounts. De fleste troede at det forholdt sig således men kundernes midler blev "desværre" eller hvordan man kan sige det sat ind på firmaets konti hvilket naturligvis er hvorfor de ikke blev tilbagebetalt på kundernes konti ved konkurs. Det var for manges synspunkter en ret så uheldig situation.

Man har vel lov til at sige noget er løgn, når man kommer med et påstulat, som er direkte forkert. Der er stillet 5 salgspunkter op, hvoraf det ene er direkte forkert. Godt nok er det kun pt indtil 2010 at pengene er mere sikre i bankerne, indtil forlængelsen sker, men stadigvæk så er en statsgaranti mere værd en en konto hos det firma!

Desuden er det en ret sjov case du lige finder frem. Kunderne TROEDE at pengene stod på segregated accounts hos Lehman Brothers, men det gjorde de ik. Er dette ik et klokkeklart eksempel på at selvom nogen laver en salgstale, der lyder flot, så kan virkeligheden se anderledes ud?
Manden lover mere sikkert end bankerne, og du beviser blot et eksempel på at det er ik altid er tilfældet fra samme branche... (BEMÆRK INGEN PÅSTAND OM AT DET OMTALTE FIRMA I TRÅDEN HER SNYDER, ELLER FORETAGER SIG NOGET LIGNENDE). Bør alles alarmklokker så ik ringe og burde man så ik have lov til at stille spørgsmål angående denne super sikre konto?
Eller tager jeg totalt fejl?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Skanderborg
Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Jazzmaker

Fint indlæg du skriver, og dine sidste linier var netop noget af det jeg mente. Hold jer fra investeringer hvis man ikke forstår dem. Ja jeg fokuserede på udgiften, men det var ikke for at sammenligne det med en rente på 3%, det var for at sammenligne tilbuddet med en investering i aktier, men da linien blev lidt grov herinde ville jeg ikke skrive mere, nu henvender du til mig, så vil jeg da gerne svare.

Jeg reagerede på overskriften med 44, 48% og ville gerne lave en beregning på hvad det reele afkast er, og når det er regnet ud er vi nede på ca 26%, efter gebyrer. 26% er et fint afkast, men det skal jo stadig holdes sammen med risikoen.

Derefter kommer der skat, og for dem der herinde der måske vil bruge deres private formue på det, de kan faktisk risikere at  lave en investering der giver mindre i afkast efter skat end en aktieinvestering ville gøre. Så kommer der alle de skjulte gebyrer der bliver snakket om hele tiden, men sørger du for at holde dig til enkeltaktier, og sprede din ivestering godt, så er der ikke så ,mange omkostninger.

Men kort sagt, som du siger Jazzmaker så invester med omtanke og kend de produkter man sætter sine penge i. Jeg anbefaler ikke en investeringsform, jeg ville blot motivere at investeringer kræver omtanke, og kan det gå op med 44%så kan det også gå ned med det samme beløb

Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

@Fashion-seller
Det er jo ganske dejligt at se noget positivt repsons. Du har helt ret at diverse alarmklokker burde ringe. Men ikke hvis man kender FXCM. De er utrolig strikse og opretter ikke konti hos dem (i hvert fald i den engelske afdeling), men på segregated accounts (hvilket betyder at det er ens egen konto og så også betyder at der ikke er behov for indskyder garantien hvilket så betyder i sidste ende at ens egne penge står mere sikkert på ens egen konto fremfor at skulle tage hensyn til en statsgaranti).

At skrive noget er løgn selvom man mener at det er det er efter min overbevisning ikke en særlig konstruktiv måde at udtrykke sig på. Du skal selvfølgelig være velkommen til at fortsætte denne tone men jeg tvivler på at det som der bliver udtrykt fra din side vil blive taget alvorligt. Igen vi bør altså være voksne mennesker. (Det ville være rart at kunne have taget den i privaten).

Det er fedt at se at du klart giver udtryk for at du ikke påstår at firmaet som der her er tale om på noget som helst måde snyder eller foretager sig noget som ikke er i 100% overensstemmelse med det som de skriver. Det er et kæmple plus og det kunne vi godt bruge noget mere af her på forummet (thumbs-up).

Godt indlæg @fashion-seller.

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)