En gang imellem kan det så ske, at et teknisk system - som et system til udsendelse af emails fejler, og sender flere kopier af samme email til en eller flere modtagere. Det er naturligvis irreterende for modtageren. Det har mine systsmer gjort 2 gange i løbet af det sidste år. Det er en meget lille fejlprocent, synes jeg. I de ganske få tilfælde er der ikke så meget andet at gøre, end at undskylde pænt for fejlen og gøre hvad man kan for at rette op på den. Ingen systemer er perfekte - og alle kan lave fejl. Shit happens!
Hej deMib :)
Jeg tror at alle er klar over at fejl kan ske. Jeg tror at alle iværksættere har lavet en bummert, eller været udsat for et uheld minimum en gang. Folk plejer at være tålmodige og bære over med disse fejltagelser. Shit happens, som du selv siger!
Men som sagt er der forskel på en ubeklagelig fejl, som man undskylder og direkte spam.
Har man læst en af SEO light udgaverne, vil man da se at netop den måde opfølgningsmails bliver udsendt på og den måde de formuleres på er lige efter bogen.
Det er da meningen at fange folks opmærksomhed og det gøres jo netop ved at variere overskrifter. Står der kun "Nyhedsbrev" i hver eneste mail, vil det nok ikke vække den store opmærksomhed. Der skal være noget der får os til at læse videre...
I stedet for at bliver mopset over at modtage noget jeg har accepeteret at modtage, vil jeg da hellere se om det er en metode jeg selv kan bruge i en eller anden (for min forretning) passende variant.
Jeg vil mene at det indlæg der har startet denne debat er formuleret på en måde der kun kan give reaktion. Tryk avler modtryk.
Hmmm... fortalte min mening, fordi jeg synes det blev en hetz mod brevskriveren.
Er sikker på at alle gør hvad de gør, ud fra deres egne ideer om rigtigt og forkert.
Jeg synes ikke jeg skrev direkte til nogen personligt, og jeg startede egentlig også med at skrive at jeg har den modsatte oplevelse, end debatstarter.
Men det er jo nok sådan, at hvis man har en forretning må man beskytte den. Hvad ved jeg, er bare kunstner og synes det er sjov at lære mere - uden nogensinde at gå på kompromis med min samvittighed
I stedet for at gå ind i mere, så håber jeg I forstår min hensigt.
Og måske vil glæde jer lidt sammen med mig, over at min 6 uger gamle blog har pagerank 6 fra i dag