Lyder også meget fornuftigt. Nu er jeg selv i alderen, og tror skam der er marked for det, så følger spændt med :-) |
Vil også være med
- Brus
- Boblevand
- Bastard (både på dansk og engelsk)
- Ziller / Siller
Lyder også meget fornuftigt. Nu er jeg selv i alderen, og tror skam der er marked for det, så følger spændt med :-) |
Vil også være med - Brus - Boblevand - Bastard (både på dansk og engelsk) - Ziller / Siller |
Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk
Woop er da et mega godt navn... Også i forbindelse med markedsføring mm... |
(Næsten) hver gang jeg ser ordet Amino, kommer jeg til at tænke på Aminosyrer. Ved ikke hvor fedt det er! |
Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!
Et par hurtige forslag: Body shot (spiller på sex, hvilket er en fordel på et disco) Liquorice (spiller lidt både på slik og alkohol) Sugar Rush Purple Rain (skal nok tjekkes i forhold til rettigheder...) Twittle Squeecer (måske for tæt på Breezer) Squeece it
|
ACYD VOLT AMP ENERZY KEWL (Udtales som cool ;) ) PURPZ HAZARDOUS
....mulighederne er mange ! :) |
Har gransket min hjerne for forslag, og dem jeg kunne komme på var: FuelBubblesMåske skrevet eller stavet på en alternativ måde. Tanken kom i forbindelse med at man skal "tankes op". Har også haft tanker omkring Cult - Trend - Must o.lign. Jeg synes det skal udtrykke noget ungt, men også noget forfriskende/ny energi. Der er flere andre der er kommet med ret gode forslag - jeg kan godt lide: Zoom, Base, Woop, (Sugar) Rush Med venlig hilsen Helle Christensen |
Baze findes allerede og producerer "kopier"/billige udgaver af Bacardis produkter, og mener de har beskyttet ordet Base også. Men hæng mig ik op på det... |