Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til sodavand!

Side 2 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

krissel:
Vi har endnu ikke hjemmeside men det vil selvfølgelig komme med tiden.

Tag du et kik i min profil, jeg kan jeg garentere dig du ikke ville kunne modstå det tilbud jeg vil give dig (værdi 10000kr ) GRATIS !!

Håber at høre fra dig

/allan

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:39

Det er selvfølgelig målet at den skal ramme noget lignende cult og sommersby. Dvs. sodanvandsdrikken med alkohol som er alternativ i stedet for øl.

Vi har endnu ikke indgået kontrakt med en diskotekskæde så det er svært at sige hvordan markedsføring vil ske endnu. Dog har vi flere ideer til hvordan lancering og markedsføring skal være.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:39

robertrungholm:
men lige nu har jeg svært ved at forestille mig selv gå op i baren og bede om en Rævepis. ;-

Jeg er ikke uenig med dig. Et navn skal afspejle målgruppen, være afpasset til design mv. - vi mangler lidt det info som Casper efterlyste.

Henrik

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:42

Ja men det skal være et navn som vil passe ind på diskoteker og blandt unge(15-30 år). Designet på flasken vil med stor sandsynlighed blive lilla da det er utrolig populært for tiden.

Er der andet info i skal bruge?

Tak for alle tilbuddene angående hjemmesider. Kan være jeg kontakter jer når vi skal have udarbejdet hjemmesiden.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 11:55

Asoda (asoda, ASODA)

Alcohol Soda Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:57

Tak:) skriver den lige ned. Alle forslag kan bruges!

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 12:46

Når i nu har brainstormet så længe uden at nå frem til noget brugbart, vil jeg da mene at navnet ligger lige for:

Brainstorm

Sådan én kunne jeg godt forestille mig at bede om i baren. "2 brainstorm tak!".

Navnet siger også lidt om den effekt "sodavanden" potentielt kan have på min hjerne :-)

Mvh
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:02

Hva med lidt engelske ord som:

- Delfin

- Coin

- Mighty

- Jump

- 227 (eller find 3 andre cifre i bedre kan lide. Nemt at huske selv når der er kommet lidt alkohol indenbords)

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 13:10
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Til min store overraskelse har jeg søgt lidt på Google, uden at finde noget vel at mærke. Jeg er kun født i '91 så jeg kender af gode grunde ikke til mærkerne selv. Men navne som Omo og navne der går længere tilbage. De fleste ved nok ikke hvad det er andet end det lyder lidt sjovt, og så er det jo lidt bonus til dem der rent faktisk ved hvad navnet betyder.

Jeg synes idéen i at bruge gamle danske varemærker som navn er lidt sjov. Der kan jo være nogle problemer med tilladelser til at bruge dem (er jeg ikke ekspert i).

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:13

robertrungholm:

Jeg synes idéen i at bruge gamle danske varemærker som navn er lidt sjov. Der kan jo være nogle problemer med tilladelser til at bruge dem (er jeg ikke ekspert i).

Nogle problemer? Hvis du gerne vil lukke projektet før det kommer igang, er det sikkert en god ide med danske trademarks, ellers ik!!!!

Side 2 ud af 6 (55 indlæg)