Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

alternativ finansiering??

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 23. Feb 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Banken ville ikke gå med til en erhvervs kredit på 100.000kr selvom jeg kun havde brug for 80.000kr Fordi konen er så uheldig stillet at hun ikke har nogen indtægt lige pt.

Nogen som kender til andre alternativer?? ikke hurtige lån!!

Mvh

Rasmus

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:10
Så må du nok lige give et par hints om projektet.

mvh Hans

Tilmeldt 23. Feb 08
Skrevet kl. 16:14
Projektet som vi kan kalde det er opstart som selvstændig kurer-service hos budstikken.

Jeg står og mangler små 100.000kr til udbetaling til bil/reklame folie til bilen og div. ting

Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 278
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 16:38
Hej,

Selvom det kan være en god idé at lytte til sin bankrådgiver, så villle jeg ihvertfald fald tale med et par andre banker om sagen, og høre om de er enige i din bankrådgivers holdning. Så kan det være at der bliver lidt bøvl med at skifte bank, men det er det værd hvis du kan finde en fornuftig finansering til din idé.

Mvh. Joachim.

Mvh. Joachim Lykke Andersen

Tilmeldt 23. Feb 08
Skrevet kl. 16:49
Tak for svaret!

Min plan er også at forsøge så mange banker som muligt på mandag! Da jeg virkelig brænder for det job som selvom der bliver meget arbejde/op/nedture men sådan er livet jo engang.

Banken mente ikke at der var sikkerhed i vores indkomst lige pt. da min kone ikke har nogen indtægt. selvom jeg sagde at jeg ville tjene flere penge ved det nye job i forhold til det job jeg har nu.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 18:00
Har du overvejet at lease bilen? Så skal du "kun" fokusere på "klisterværket" og konen :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 23. Feb 08
Skrevet kl. 18:30
Det er også det jeg vil men jeg skal betale " ekstra ordinær leasing ydelse" (udbetaling) ca 50.000kr 
Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 20:25
hej

normalt vil det hjælpe hvis du har en eller anden form for salgsanalyse, altså en analyse af hvormaget du vil kunne sælge og gerne til hvem, denne skal naturligvis være realistisk.

noget andet som kan hjælpe er hvis du kan stille et eller andet som sikkerhed for lånet (friværdig i hus/bil andet, smøkker, andet), derved mindsker du bankens risiko og de bliver mere interesserede i at låne dig penge. dette kan evt. også gøres ved at en anden person er villig til at kautionere for enten hele/ eller dele af beløbet (en forælder ell. lign.)

og eller. altid prøv flere banker. også selvom én bank er villig til at låne dig pengene, brug det i de andre banker

Tilmeldt 23. Feb 08
Skrevet kl. 21:15
Tek for jeres svar!

Med hensyn til slagsanalysen du skriver om har jeg jo lavet et budget sammen med en revisor hvor jeg har fået af vide og dokumenteret fra Budstikken at jeg tjener 40-50000kr + moms pr. md. Derfra har vi så lavet et budget og det ser rigtig godt ud og det var banken enig i!

Men han syntes ikke at vores nuværende økonomiske situation var særlig god hvis det skulle ske noget. Han ville hellere have at jeg(vi) ventede til min kone havde en indkomst, men så er der jo heller ikke noget job!!

Min kone og jeg skylder ca 55.000kr til sammen foruden vores ny indkøbte lejlighed og de 24.000kr er nogen jeg selv skylder fra før jeg mødte hende. Altså jeg skylder kun 24.000kr og selvfølgelig på vores lejlighed som jo er en længere varig investering!

Så alt ialt forstod jeg ikke at jeg ikke kunne få en erhvervs kredit på 100.000kr. Jeg havde budgetteret med 3500kr pr md til banken!

Tilmeldt 23. Feb 08
Skrevet kl. 21:48
....! hvor er jeg bare nede i dag pgr. af et nej fra banken!
Side 1 ud af 4 (31 indlæg)