Hej Aminoer, Jeg har netop sat et sprit nyt datingsite i luften www.nerddating.net. Det er kørt som et lille sideprojekt over nogle måneder men er nu blevet færdiggjort og lagt online den 20 august. Min ide er at det skal være et globalt forum som MySpace.com blot 1/1.000.000 mindre :-). Med andre ord et forum på engelsk hvor det er muligt at bruge Instant Messenger, Chatte, Date, Skype, oprette netværk m.m. med folk fra hele kloden. (1) Jeg vil til at starte med høre hvad i synes om det overordnet design! Er det overskueligt og informativt og får man lyst til at oprette en profil?? Fremgår det tydeligt at der er 3 mdr. gratis premium medlemsskab. (2) Jeg annoncerer via Google AdWords men vil være meget taknemmelig, hvis der er nogle der har nogle ideer til hvordan jeg ellers kan annoncere/gøre folk opmærksomme over nerddating.net via nettet. Glæder mig til jeres svar og ønsker jer alle en god weekend. |
Brug for ide til markedsføring se her..
|
Hmm, ved ikke rigtigt hvad jeg skal bruge det svar til ![]() Ved godt at det ikke er det første man forbinder sammen, men vi ser ikke det at være en Nørd som en dårlig ting, det beskriver vi også på forsiden. Det er netop det lidt skæve/sjove idet jeg finder interessant og anderledes hvilket de snart 30 profiler der har oprettet sig også tilkendegiver. |
Hvis du vil have noget ud af dette her, så bliver du nødt til at tage det roligt, selv om der måske engang imellem kommer negativ kritik.. Det jeg mente med det var, at du muligvis skræmmer nogle potentielle brugere væk, hvis de ser dit link på en hjemmeside, og står med valget imellem fx. www.nerddaging.net / www.hotdating.net ... Ved ikke om du kan følge min tankegang ?.. |
Jeg er vildt imponeret. Din idé er først og fremmest intet mindre end genial. Vi kender den jo lidt fra farmerdating - og der findes sikkert flere nicher, der trækker væk fra den rent overfladebaserede datingprofil - men at du har lavet dette site på engelsk, virker ikke blot visionært, men også særdeles gennemført. For hvem er det du stiler efter? Det er den universitetsstuderende, den eftertænksomme tømrer og resten af verdens befolkning, som ikke har lyst til at smække deres halvnøgne krop til skue for millioner af netbrugere. Nu skal du bare sparkes frem i medierne - og den vil jeg lige tænke lidt over, men det må da være muligt. Det er jo en super fed historie. Vil forsøge at finde en rigtig god vinkel, som kan kickstarte de danske medier for dig...hmm, og de udenlandske...tænke...tænke - du må kunne bruge studenternetværk som Erasmus og sommerskolernes udvekslinger til et eller andet. Lige en enkelt ting: Er det nødvendigt med SÅ skarpt et fokus på partner/kæreste mødet? Du skræmmer måske nogle potentielt rigtig gode ambassadører for sitet væk på denne måde, og samtidig kunne det jo netop også være en kontrast til det traditionelle kødmarked. Hold os underrettede, og keep up the good work Morten. Bedste hilsner René |
Hej Brian, Jeg er helt rolig ![]() Min vision er at nerddating's målgruppe er for lille til f.eks. kun at henvende sig til brugere i DK, derfor har jeg gjort det globalt. |
Hej Rene, tusinde tak for de rosende ord. Jeg er glad for at du kan se ideen med sitet. Du har absolut ret med at det måske virker for "kom og bliv hooket op med en kæreste" agtigt, for det er jo ikke kun det der er ideen. Min vission er som beskrevet tidligere, at det skal være et sted hvor "Nørder" kan tale frit med andre ligesindede i et globalt forum . Jeg vil tage dit råd til efterretning og forsøge at finde en bedre kommunikation. ![]() |
Hvad med at kontakte Euroman og se om de har nos... til at bringe en artikel om nerddating.net...?! Jeg mener at du kunne give dem lidt hjælp til finde en vinkel der kunne både passe til og provokere deres magasin og kernelæsere. Euroman er jo netop til den moderne, selvsikre mand der navigerer på tværs af landegrænser, medieplatforme og konforme sociale positioneringer. Forestil dig,at Euroman kan se noget interessant i din tilgang til det "at være nørd". Det ville være en historie der kunne nå vidt omkring, hvis nerddating og Euromans modeannoncer kunne stå side om side. Og jeg mener bestemt ikke, at du mister noget af den skarpe kant, ved at blive accepteret i Euroman - det sjove og revolutionerende er jo netop, at en nørd fint kan være velklædt og succesrig - samtidig med at man er eftertænksom. Brug noget tid på at gøre din vinkel skarpp inden du kontakter Euroman, for ligeså god idéen er hvis den bliver rigtigt fremlagt, lige så nem vil den være at feje af bordet alene på navnet. René |
|
Rigtig flot side og meget overskuelig... Lige ang. dit "3 month''s free premium acceses" - så syntes jeg at det budksab virkelig skal frem. Som det er nu, så er det måske 1/50 der er på siden - som virkelig ser det. Husk igen at du kun ha 10 sek til at fange din bruger. Du skal få lavet noget flot grafik og smidt det lidt højere op - så folk virkelig ser tilbudet ;-) |
// Jesper Skov