![]() |
Brug for ide til markedsføring se her..
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Først og fremmest tillykke med siden. Den ser flot ud. Dernæst: Wow, mamma. Er du så færdig, hvor er der mange forms at udfylde, når man opretter en profil. Jeg tænkte, at jeg lige ville oprette en profil, for at få lov til at snuse lidt rundt - og give noget feedback, men opgav da jeg så formsne - og herefter viste det sig, at siden ikke var færdig med at loade - og at der derefter kom dobbelt så mange. Lad i stedet folk vælge et brugernavn, et password, deres køn - og evt. deres e-mail og *bom*, så er de medlemmer. Når de herefter er logget ind, kan du altid opfordre dem til at udfylde mere info om dem selv. "Du kan ikke bruge denne funktion, før du har udfyldt blablabla" og "Hvis du udfylder denne form om dine hobbies, vil vi have lettere ved at finde den rette partner til dig", osv. Det vigtigste er vel, at få medlemmer - og jeg tror, at du skræmmer en del væk, med din registrering. |
Jeg ved godt, at I kun har været live i lidt over en uge, men få lidt gang i forummet. Som non-bruger er det en af de eneste ting, man kan se og det er ikke særligt indbydende at alle kategorierne har 0 tråde. Skriv selv nogle. Lav nogle fake brugere og skab en debat. Skriv noget lidt kontroversielt, eller stil lette spørgsmål - noget der gør, at folk ønsker at blande sig. |
Kære Martin Jeg tror jeg kan gøre forskellen for dig og dit site. Læs omkring Kort&Godt og de markedsføringsværdier der er forbundet her... og det er tilmed til at betale sig fra... også kommer I ud i hele skandinavien!? Mvh Tommy Duus kortoggodt.info |
Hejsa Morten, Nerd og Dating er da en glimmerende idé - det kan godt være, at "nerd" og "dating" ikke er områder der normalt hører sammen - men det netop det der kan få en idé til at være "original"! Layout - ja, nu er jo allerede gift og har et par krudtugler, så jeg kender ikke så meget til datingsider. Men jeg syntes da dit layout ser rigtigt godt ud - og enig med Kristian fra Cygnet, det er et fedt logo du har fået dig. Markedsføring: Jeg vil primært holde mig til "online" markedsføring - men overvej også muligheden for at bruge trykte medier på de områder hvor dit primære segment befinder sig! F.eks. universiteter, handelsskoler, mv. Der er altid opslagstavler mv. som man kan hænge materialer på - her kunne www.nerddating.dk jo også få en plads! Du ønskes alt mulig held og lykke med dit projekt - glæder mig til at høre hvordan det går |
God ide og flot site :-) Det skulle være muligt at få omtale på bagsiden af "Ingeniøren", de plejer at have god selvironi... /Jesper |
![]() |