Hej Aminoer Her i starten af året havde vi en stand på Camping 09 messen i bella centret. Vores nabo var et ældre svensk par, der kun havde 1 produkt. Produktet var ikke et typisk camping produkt. Jeg synes ikke det var besynderlig unikt. Det var til gengæld ikke så stort, og havde en fornuftig pris, og formodentligt også en god avance, og så solgte det rigtig godt. De var med på campingmessen af én årsag. Der kommer mange mennesker. Og hvad solgte de så? De solgte massagagepuder: Mærket kendte jeg ikke i forvejen. Massagepuden var ok - uden dog at være fantastisk. Jeg tror at deres success skyldes flere ting: 1) For det første, så var deres stand i orden. De havde 3x3meter, og de kom med eget gulvtæppe, bannere, flotte brochurer, og alt andet indenfor messeudstyr inkl. rigtig gode billeder, så standen - og derved produktet - osede af luksus og kvalitet. 2) Det var muligt at prøve produktet (alle facademeter var fyldt med stole med en massagepude som folk kunne prøve) 3) De havde lavet et godt tilbud Normalpris kr 2000,- messepris 1500,- 4) De tilbød folk luksus til en overkommelig pris. 5) De blev revet af hylderne. De solgte rigtig fornuftigt. Så derfor er der da her en ide til alle aminoer der gerne vil deltage på messer, kræmmermarkeder, loppemarkedet etc. Find en producent - evt. i kina - der laver en god kvalitet til en fornuftig pris. Få designet en 3x3 meter stand så den ser topprofessionel ud, og drag så ud i landet og sælg massagepuder til de danske folk Det er noget jeg selv har overvejet flere gange, men............ der er kun 24timer på et døgn, og det sætter sine begrænsninger. Hilsen Morten |
Hej Morten.
Jeg har desværre heller ikke tid til at udføre idéen, men du skal lige have for at smide idéen ud blandt alle andre. Det er god stil! :)
Mvh.
Casper.