Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test & Kritik

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Oct 05
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle

Så er det blevet min tur til at bede jer om hjælp !

Vil i tage et kik på www.hkfoder.dk og give jeres umiddelbare mening om siden, specielt med forkus på:

- Overskulighed

- Salgbarhed

- forbedringer

Jeg har bestilt dankort betaling, som jeg håber vil øge hitrate som i øjeblikket er ca. 4 %

På forhånd, tak for hjælpen !

Per Larsen

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 15:56
Hej Per

Jeg har kun lige nået at skimme din side, og den virker særdeles informativ og seriøs.
Netop derfor bør du også strukturere de 4-5 punkter under hundebilledet på forsiden lidt bedre.
Det skal være stramt! Opsætningen på dit site lyser langt væk af "køb en vare", "vælg i kolonne" - og det er godt. Men du følger som sagt ikke overskueligheden helt til dørs med de lidt svævende tekststykker midterst på forsiden. Da jeg begyndte at scrolle, mistede jeg overblikket og lysten til at kigge med/købe ind.

Og for pokker da et fedt slogan du har gemt midt i det hele: "Ingen fordyrende mellemled." Den skal da sparkes helt up-front;-)

Go vind.

René

Tilmeldt 22. Oct 05
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:06
Hej Rene

Tak, det er modtaget !

Jeg har prøvet at tilrette lidt, så det står lidt mere stramt og enklere.

/per

Tilmeldt 22. May 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 22:48
Hej Per

Har lige kigget forbi din butik, nice og fin, men lidt kritik skal du også have, jeg bryder mig ikke om alt muligt med at logge ind og oprette konto m.v. så er jeg stået af for længst.

Efter min mening skal en ordre bare køre en, to, tre - bestillingen uden login, password m.v. skræmmer mange væk tro mig vi har kørt med webshop i 6 år nu. lav det feks. sådan: vare i kurven, udfyld leverings adressen og betaling slut, færdig det kan ikke være nemmer. ikke for mange klik og sider man skal igennem, man taber kunder for hver side man skal igennem.

Ellers en god side, held og lykke

Mvh Allan

VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)