Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Finske visitkort" - ny Amino-pulje

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
  Som en efterfølger til successen med den tidligere tråd http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=4981 , hvor vi i MediaMouse som et forsøg lavede en pulje med vores "Finske visitkort" og tilbød pladserne til Amino''er, så har vi besluttet af oprette en ny pulje med det samme, nu hvor den tidligere er fyldt.

Så derfor er her endnu en gang:
ET SÆT FINSKE-VISITKORT a 250 STK. : 500,00 kr.
Prisen er eksklusiv moms og layout, men ellers inklusiv hele produktionen.
Hvis man ikke kan levere et færdigt layout, så kan vi også give et rigtig godt tilbud på den del.

Visitkortene bliver i henhold til nedenstående:
- 85 x 55 mm.
- 400 gram karton.
- Fuld 4-farve (CMYK) offset-tryk på begge sider.
- Efterbehandling med lak på begge sider.

I den forrige pulje efterbehandlede vi visitkortene med blank U/V-lak, så de fik en meget blank overflade. Denne gang bliver efterbehandlingen i stedet en mat lak, da der indtil videre har været fire som har anmodet om den næste pulje blev med mat lak.

En længere forklaring på hvad der er specielt omkring disse Finske visitkort, kan læses i den tidligere tråd http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=4981  så der er nok ingen grund til at jeg skriver en længere smøre omkring dem endnu en gang .

Hvis der er nogen som skulle være interesseret, så sender jeg også gerne nogle prøver på disse Finske visitkort med henholdvis blank lak og mat lak. Send bare en email eller en PM. Det samme gælder selvfølgelig hvis I vil have en plads i puljen. Den tidligere pulje blev fyldt i løbet af 2½ måneder, men det var også tværs over sommerferien. Et gæt er at vi vil kunne fylde puljen på omkring en måned.

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 23:04
Hej Jesper

Har fulgt med i tråden omkring de finske visitkort, tillykke med successen omkring dem

Du må meget gerne sende os et par prøver på dem.

Har lige fået trykt visitkort, men i fremtiden lyder det som noget vi vil prøve.

Eller også skulle man bare få nogen trykt..... bare for blæreeffekten

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 09:01
Jeg vil gerne, om det er noget jeg kan bruge.

Pc-manden

Botvedsvej 9

9430 Vadum

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:32
Hej Jesper

Det lyder som nogle visitkort man bare se... så jeg vil blive rigtig glad, hvis du vil sende et par prøver til mig. Jeg står faktisk lige pt. og skal have bestilt nye kort.

På forhånd tak!

Mvh.

Tina Øverlind

Magstræde 10 C, 2.sal

1204 Kbh K

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 17:01
  Tina, jamen så må jeg jo sørger for at smide nogle i en kuvert til dig næste gang jeg er på pinden .

I andre skulle meget gerne have modtaget prøver - enkelte af Jer har måske dem føst på mandag, i og med jeg sendte et par stykker i går.

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 23:33
Hej Jesper

Tak for dine prøver, når vi har opbrugt vores beholdning af visitkort vil vi hoppe på bølgen af finske visitkort . Syntes helt klart de blanke UV kort er at foretrække, og udstråler kvalitet. Prisen er også god, det er det sammen som vi giver nu for et alm. 4 farve kort.

Det kort med butiksfolie er det bare en test eller er det et selskab der findes ? Hvis det er et selskab virker jeres hjemmeside desværre ikke. Står faktisk og skal bruge noget folieskrift.

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 23:35
Har også modtaget prøver fra dig Jesper.... Takker. De er skisme for lækre at se på så der er en pm/mail på vej til dig
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 10:04
  Hej Henrik,

Ja, der er en grund til at vi selv er ret begejstret for vores finske visitkort .

Angående butiksfolie-kortet, så er det et af vores helt nye projekter. Jeg kan desværre ikke fortælle så meget om det, men du kan jo nok gætte dig til hvad det er ud fra navnet. Projektet forventes dog først afsluttet ved slutningen af året.

Men vi laver jo bl.a. folie-tekster/logoer,skilte m.m., så der skulle ikke være nogle problemer med at bestille dem hos os  - også selvom butiksfolie endnu ikke er oppe og køre. Send mig blot en email eller giv mig et ring på min mobil 22 72 66 72.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 21:58
Hej Jesper

Kan du smide mig et par prøver på de Finske?

Adr.:
Dimitri Hardorff

Fredskovhellet 4, st. th.

3400 Hillerød

Thanks

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra københavn
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 09:54
Hej