Hvad med nogle flere informationer omkring hvor i landet og hvor er sælgeren fra i verden? MVH Jørgen Olsen |
Salg af kiosk
Hej! Der står i denne tråd ,hvor i landet disse to kiosker er til salg. Vestsjælland og Sydsjælland....begge sælgere er fra egypten. Hvis du er seriøs interesseret, kan du kontakte os. Peter |
Det var sgu ikke engang sjovt... Sådanne latterlige udtalelser, bør du nok bare droppe fremover! |
hej peter..
jeg er selv ethinisk indvandre og for noget år tilbage ,jeg skulle køb en butik ,jeg fandt den gennem den blå avis.... i dag er der flere muligheder end bar www.dba.dk . Han kan lave salgs profile i www.butikskompagniet.dk eller www.youproperty.dk ...hvis man googler så kan man find mange hjemsidder hvor man kan lave gratis salgs profil af sin virksomhed.. om mand er dansk eller indvandre det er disse hjemmesider bliver besøgt nå der skal købes eller sælges... Jeg er selv fra indvansre baggrund , og det er all mine venner også ...hvis en af os skulle købe en butik så er det denne måd vi søger. og nok en alternativ... www.haber.dk , dette svar til en slags weekend avis for tyrkisk indvandre i danmark, der findes også pakistansk og arabisk aviser dem kan man finde i en af de nørrebros resturanter og pakistansk musik og film butiker...
|
det gæted på faktisk også,,,,men den indslag kommer til gavn for andre som har samme spørgsmål.... |